Gå til innhold

Battlefield 2 fryser i menyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg Battlefield 2 men når jeg skal logge på så fryser spillet og ingenting skjer. Har de siste driverne til omtrent alt på pcn. To ganger har jeg kommer inn på en server, men lyder var hakkete, og etter et minutt har spillet fryst seg igjen? Hva kan det være? Er det lyddriver som er problemet? Har Realtek 97 onboard lyd tror jeg.. integrert 5.1 eller 7.1 surround lyd. :ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nå lastet ned og innstallert patchen. Spillet starter, men det knitrer i lyden fortsatt, og jeg kom inn på en server... koreansk! hehe.. eneste jeg fikk opp med spillere på. Der ble jeg kicka pga for høy ping ... 365 i ping.. litt drøyt. Så gikk jeg inn på en tom britisk en med 70 i ping for å leke meg litt.. spillet brukte tid på å loade men det gikk greit. Fikk ganske smooth grafikk på 1024 x 768.. lekte meg litt med en stridsvogn (artig!) :grin: men så kjørte jeg på en mine. Respawna noen sekunder etter og løp bort til et flagg.. akkurat da jeg kom til flagget hang pcn seg helt. Alt frøys... eneste jeg hørte var flagget som blafret i vinden. Ctrl ALT DEL funket ikke, ikke windows knappen eller esc eller noe. Pc'n "tenkte" ikke en gang, alt bare frøys. :roll: Det var skikkelig kjipt.. spillet virker jo utrolig artig!

Skrevet

Prøvde på nytt å gå inn nå.. kom akkurat inn på serveren og skulle velge spawnpunkt, så frøys alt seg. Musikken var det eneste som fortsatte.. noen som kan hjelpe meg??

Skrevet (endret)
Prøvde på nytt å gå inn nå.. kom akkurat inn på serveren og skulle velge spawnpunkt, så frøys alt seg. Musikken var det eneste som fortsatte.. noen som kan hjelpe meg??

5865723[/snapback]

Har også problemer med at alt fryser, men da mener jeg ALT, også musikken, og maskinen må resettes.

Hvis musepekeren er det eneste som låser seg og du hører musikken i bakgrunnen og ting skjer bak kartet kan du ordne det. Velg "reset to default", ca noe sånn det heter tror jeg på options. (controls eller video). Husker ikke helt..

Har skjedd for meg flere ganger, men løsningen funker.

Endret av Krimhet
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg opplevde at bf2 demoen plutselig begynte å kødde.

Hver gang jeg skulle joine et spill, låste pcen seg når den hadde

loadet et x antall prosent. Jeg hadde ingen andre kjente problemer

med andre spill eller stab.tester. Det hjalp ingenting å reinstallere spillet,

bytte drivere,laste ned spillet på nytt i tilfelle fila jeg hadde lastet ned var korrupt osv. Formaterte til slutt og innstalerte windows og bf2 demoen på

nytt. Dette hjap heller ikke!! Alle andre programmer,spill,benchmarks og stabtester var stabil. Jeg viste at hardisken(e) jobber hardt i bf2, så jeg tenkte

at feilen kunne ligge der. Jeg oppdaterte biosen og raiddriverene på HKet, formaterte Hdd`ene og satte opp et nytt raid0 sett (jeg kjørte raid0 før dette også). Og vips så var problemet ordnet :D

Skrevet
Jeg viste at hardisken(e) jobber hardt i bf2, så jeg tenkte

at feilen kunne ligge der. Jeg oppdaterte biosen og raiddriverene på HKet, formaterte Hdd`ene og satte opp et nytt raid0 sett (jeg kjørte raid0 før dette også). Og vips så var problemet ordnet :D

5982670[/snapback]

Dette kunne jeg tenke meg å prøve! Har mye problemer med frysing under spilling. MEN, dette virka litt vrient for meg.. Hadde du giddet å sette opp en "smørbrødliste" på åssen gjorde disse oppdateringene??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...