Gå til innhold

TES: Joine alle guildene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurte på om det er mulig å joine alle guildene med samme person.

Husker i fra Morrowind at det noen ganger ble problemer når du joinet både Fighter og Mages -guilden.

 

Så kan jeg både være med Fighter, Mages, Thieves og Dark Brotherhood i Oblivion?

5865021[/snapback]

 

Fullt mulig å være med i alle guilds, men vær obs på at du bør være ferdig med Fighters før du går inn i Mages. Er en quest i Fighters som får deg kastet ut av Mages, såfremt du ikke liker å farte rundt hele Cyrodiil for å plukke opp ymse ingredienser for å bli sluppet inn igjen.

 

Men jeg er ferdig med både Dark Brotherhood, Thieves og Arena, og er et par missions unna å bli ferdig med både Fighters og Mages, så kjør på.

Lenke til kommentar
Fullt mulig å være med i alle guilds, men vær obs på at du bør være ferdig med Fighters før du går inn i Mages. Er en quest i Fighters som får deg kastet ut av Mages, såfremt du ikke liker å farte rundt hele Cyrodiil for å plukke opp ymse ingredienser for å bli sluppet inn igjen.

 

Akkurat sånt som det jeg lurte på. Takk for svar.

Lenke til kommentar
...men vær obs på at du bør være ferdig med Fighters før du går inn i Mages. Er en quest i Fighters som får deg kastet ut av Mages, såfremt du ikke liker å farte rundt hele Cyrodiil for å plukke opp ymse ingredienser for å bli sluppet inn igjen.

5865283[/snapback]

D'oh!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...