Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Program som viser båndbredde som brukes

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Har søkt på Google etter et program som kan vise hvor mye båndbredde inn og ut jeg til enhver tid har (totalt), men finner bare om båndbredde-visning i div. andre programmer slik som bittorrent klienter etc, og programvare som må kjøpes.

Noen som har et slik program å anbefale?

Alt jeg trenger er tall - ikke masse annet hokkus pokkus!

Altså er lite og lett program. Helst uten spyware o.l. da ;)

Mvh

Skagen

Edit: Glemte å nevne jeg har prøvet NetLimiter 2 Monitor, og den er alt for avansert med tilkobling opp mot en netlimiter-server og er jo ikke måte på..

Endret av skag1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

Har søkt på Google etter et program som kan vise hvor mye båndbredde inn og ut jeg til enhver tid har (totalt), men finner bare om båndbredde-visning i div. andre programmer slik som bittorrent klienter etc, og programvare som må kjøpes.

Noen som har et slik program å anbefale?

Alt jeg trenger er tall - ikke masse annet hokkus pokkus!

Altså er lite og lett program. Helst uten spyware o.l. da ;)

Mvh

Skagen

5864854[/snapback]

Denne funker fint http://www.dumeter.com/

Skrevet (endret)

Takker.

Den var grei den, men ikke så veldig diskrè samt bare 30-dagers prøveversion. (enkelt å fikse da..)

Men den hadde vært topp om man kunne docke den til toppen av skjermen slik som WinAmp, og kvitte seg med den gigantiske ramma rundt tallene. Kanskje bare jeg som er kravstor? :)

Endret av skag1
Skrevet

Så det må være gratis uten prøvetid ?

..tror jeg blir vanskelig, men jeg fant engang et program utviklet av en bruker her på forumet(tror jeg, han var ihvertfall norsk).

Skrevet

Men den hadde vært topp om man kunne docke den til toppen av skjermen slik som WinAmp, og kvitte seg med den gigantiske ramma rundt tallene. Kanskje bare jeg som er kravstor?  :)

5864914[/snapback]

Høyreklikk på vinduet og se på innstillingene, her kan du bl.a. gjøre den delvis gjennomsiktig, always on top osv.

Skrevet

Jeg har brukt DU meter fast nå i 4 år. Er veldig fornøyd med denne. Stabil, oversiktelig og bruker lite ressurser. Kan plasseres hvor du vil og kan skaleres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...