Skagen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) Hei. Har søkt på Google etter et program som kan vise hvor mye båndbredde inn og ut jeg til enhver tid har (totalt), men finner bare om båndbredde-visning i div. andre programmer slik som bittorrent klienter etc, og programvare som må kjøpes. Noen som har et slik program å anbefale? Alt jeg trenger er tall - ikke masse annet hokkus pokkus! Altså er lite og lett program. Helst uten spyware o.l. da Mvh Skagen Edit: Glemte å nevne jeg har prøvet NetLimiter 2 Monitor, og den er alt for avansert med tilkobling opp mot en netlimiter-server og er jo ikke måte på.. Endret 4. april 2006 av skag1
ilstang Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Hei.Har søkt på Google etter et program som kan vise hvor mye båndbredde inn og ut jeg til enhver tid har (totalt), men finner bare om båndbredde-visning i div. andre programmer slik som bittorrent klienter etc, og programvare som må kjøpes. Noen som har et slik program å anbefale? Alt jeg trenger er tall - ikke masse annet hokkus pokkus! Altså er lite og lett program. Helst uten spyware o.l. da Mvh Skagen 5864854[/snapback] Denne funker fint http://www.dumeter.com/
Skagen Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 (endret) Takker. Den var grei den, men ikke så veldig diskrè samt bare 30-dagers prøveversion. (enkelt å fikse da..) Men den hadde vært topp om man kunne docke den til toppen av skjermen slik som WinAmp, og kvitte seg med den gigantiske ramma rundt tallene. Kanskje bare jeg som er kravstor? Endret 4. april 2006 av skag1
Ozelot Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Så det må være gratis uten prøvetid ? ..tror jeg blir vanskelig, men jeg fant engang et program utviklet av en bruker her på forumet(tror jeg, han var ihvertfall norsk).
ayufan Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 AnalogX er en fin kilde til små gratisprogrammer. http://www.analogx.com/contents/download/network/nsl.htm
bragoon Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Men den hadde vært topp om man kunne docke den til toppen av skjermen slik som WinAmp, og kvitte seg med den gigantiske ramma rundt tallene. Kanskje bare jeg som er kravstor? 5864914[/snapback] Høyreklikk på vinduet og se på innstillingene, her kan du bl.a. gjøre den delvis gjennomsiktig, always on top osv.
PoNdUs Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 www.netlimiter.com Der ser du båndbredde + at du kan sette hvor mye båndbredde hvert prg kan ha.
ktitlest Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg har brukt DU meter fast nå i 4 år. Er veldig fornøyd med denne. Stabil, oversiktelig og bruker lite ressurser. Kan plasseres hvor du vil og kan skaleres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå