Gå til innhold

TES: Revolusjonerande informasjon omhandlande bounty(?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Speler som ein nice guy med høg personality og folk har derfor ofta over 50 i relationship med meg fyrste gong me møtest. Hadde fått ein bounty på meg (ikkje noko "ulovleg", men ein quest)

Sanguine questen. Shrine er sør for Chorral, nord for Skingrad. Skal kasta ein magi på eit middagsselskap i Leyawiin som blir rekna som assault. Etterpå må du springa naken gjennom heile cyrodiil viss du ikkje klarar å bli kvitt vaktane.

.

Anyway, sidan eg ikkje er medlem av thief guilden eller har nokon annan måte å bli kvitt bounty på tenkte eg det var lika greit å få det overstått med ein gong, so eg snakka med ein vakt i Chorrol. Dette sa han då:

"You got yourself in some trouble eh? Well, since we're friends I'll look the other way. I'll take care of that fine for you."

Etterpå snakka han med meg som om ingenting var skjedd, og bountyen min var fjerna. Veit ikkje om eg hadde persuada han før ein gong eller ikkje, men viss ikkje var han vel knapt over 50, og viss han var var han ikkje høgare enn 74.

Har tenkt å teste dette litt meir.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter litt meir testing har eg funne ut at ja, guardar med høg relationship kan få fjerna bountyen din gratis. Eg drepte countess Chorrol på eit slag, men bodyguarden likte meg so godt at han sa det var ok. Dette kan bety at har du bounty kan du casta charm på ein vakt for so å snakka med han for å få det fjerna.

Skrevet

Da skal "emperor's voice " og "vampire charm" brukes på neste vakt om det går, har nå over 20000 i bounty.. hehe

Ja, eg har drept en del folk ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...