Gå til innhold

LineageII *Stuck* Problem

Anbefalte innlegg

Vell dette er et veldi merkelig Problem, pga det ikke er saa vanlig, jeg har prOvd allt jeg kan komme paa for aa fikse det, men ingen ting hjelper saa da fant jeg ut at jeg kunne liksegodt spOrre her.

jeg kan jo begynne med aa si at jeg fOrst trudde det var skjermkortet [Geforce 6800 LE] som var grunnen til at jeg ikke kunne bevege meg ingame, men etter aa ha bytta skjermkort aa prOvd aa legge inn nye drivere osv funker det heller ikke saa da skjOnte jeg at det ikke hadde no med det kortet aa gjOre. Saa tenkte jeg, kan det ha noe med Rammen aa gjOre, KjOpte ny ramm men samme problemet..

jeg har prOvd aa slette spillet, legge det inn paa nytt osv alt jeg kan komme paa men kan ikke faa det til aa fungere.

Vist noen her har spillt LineageII vet de sikkert at spillet har forskjellige byer som spillerne kan besOke, Og *Main* byen i spillet som Kalles Giran, er problem stedet mitt.. Vist jeg overhode skulle besoke denne byen, som man egentlig MAA gjOre for aa faa noe ut av spillet, saa krasjer det for min pc, den stopper helt opp ingen ting virker.

Jeg kan se spillern min jeg kan see andre spillere men jeg kan ikke gjOre noe, Jeg kan se andre bruke chatten, men kan ikke bruke den sjOl. ingen bevegelser virker ingen ting ?? hjelp....

PS: har prOvd kunde supporten dissin virker ikke :S de vet ikke hva som er galt..

PSPS: jeg bruker Engelsk Tastatur, derfor jeg skriver aa og O..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...