Hjelm87 Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 (endret) Hei jeg kjøpte Oblivion for 3 dager siden, og synes at spillet var greit nok det. Men jeg føler at det bare er det samme hele tiden og at ting går sakte fremover, og vil derfor bytte det inn. kjøpte dette på eb games på kvadrat i Sandes. Lurer bare på om de har 10 dager returett på spill som jeg har hørt rykter om. Jeg er fornøyd vis jeg kan bytte det i et gavekort også Endret 2. april 2006 av Hjelm87
lars91 Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 gjort dette før og det funker fett det! Dette er jo et kongetilbud fra Eb games at man kan bytte det, slv om du har spilt det!
Heyward Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 (endret) jeg kjøpte 360'n min der med gun, bytta til perfect dark zero(innen ti dager), bytta til fifa(også innen ti dager) og av en eller annen dust grunn bytta jeg til king kong! og da skreiv han på kvitteringa at jeg ikke kunne bytte mer:( så nå har jeg king kong og oblivion Endret 3. april 2006 av Heyward
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå