Everclear Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Som ewoker i mages guild så har du får du et quest der du skal til Vahtacen for å gjøre et eller annet. Inne der er det en "pillar" med en del høye steiner i en sirkel. Folkene du snakker med sier den reagerer på forskjellige spells, men du får beskjed om å bruke enkle spells. Jeg har selv googla rundt og funnet ut "hvordan man skal gjøre det". Det har seg sånn at du skal først bruke firedmg spell, så frostdmg, så increase magicka, så damage magicka. Jeg har gjort dette, men da jeg kommer til damage magicka så lukker steinene seg. Og da lurer jeg på, har jeg feil scrolls? I såfall, kan noen si eksakt hvilke scrolls (evnt spells) man skal bruke? Jeg tar det gjerne inn med teskje Btw, like før man er inne helt nede der, rett før bordet og kista så kan du høre lyder i veggen på høyre side, om man ser på kartet så er det en vei der, noen som vet hvordan man kommer seg dit og? Håper noen kan hjelpe, kos fra kim!
andir Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Har du riktig Damage Magicka spell? Husker at scroll'n som hadde det, var et Touch spell. All magien du trenger, finnes i form av scrolls i kisten ved siden av han som er der (husker ikke navnet på ham).
Everclear Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 (endret) Jeg bruker scrolls i denne rekkefølgen: Flare - Snowball - Elevate magicka - Sever Magicka har også prøvd rekkefølgen: Flare - Snowball - Sever Magicka - Elevate magicka Alt er scrolls, snowball har jeg kjøpt i en annen by siden den ikke lå i kista Endret 2. april 2006 av Everclear
Everclear Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 Har funnet det ut. For de som lurer så skal du stå i hvert hjørne (med klokken). Bruk først: et spell med fire dmg i det første hjørnet, i det neste bruker du et med frost, i det tredje sever magicka og det fjerde eleate magicka. Da skal det være løst
T-Bear91 Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 (endret) da fant jeg svaret på gåten Endret 21. juni 2007 av BloodSpiller
schester Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 dy skal begyne me å trykke på den brikken som sier flare og så skyte flare og så gjør du det samme med snowball så det samme med elevate magicka og tilslutt gjør du det samme med serve magicka oppsumering: TYRKK PÅ STEINEN. send spllen på den store søyla og gjør det sånn hele veien
T-Bear91 Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 denne funka for meg: Flare - Snowball - Sever Magicka - Elevate magicka
schester Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 brukte ... flare-hail storm-serve magicka og en spell jeg laga selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå