Gå til innhold

TES: Hjelp! Vahtacen's Secret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ewoker i mages guild så har du får du et quest der du skal til Vahtacen for å gjøre et eller annet. Inne der er det en "pillar" med en del høye steiner i en sirkel. Folkene du snakker med sier den reagerer på forskjellige spells, men du får beskjed om å bruke enkle spells. Jeg har selv googla rundt og funnet ut "hvordan man skal gjøre det". Det har seg sånn at du skal først bruke firedmg spell, så frostdmg, så increase magicka, så damage magicka.

Jeg har gjort dette, men da jeg kommer til damage magicka så lukker steinene seg. Og da lurer jeg på, har jeg feil scrolls? I såfall, kan noen si eksakt hvilke scrolls (evnt spells) man skal bruke? Jeg tar det gjerne inn med teskje :)

Btw, like før man er inne helt nede der, rett før bordet og kista så kan du høre lyder i veggen på høyre side, om man ser på kartet så er det en vei der, noen som vet hvordan man kommer seg dit og? :)

Håper noen kan hjelpe, kos fra kim!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du riktig Damage Magicka spell? Husker at scroll'n som hadde det, var et Touch spell. All magien du trenger, finnes i form av scrolls i kisten ved siden av han som er der (husker ikke navnet på ham).

Skrevet (endret)

Jeg bruker scrolls i denne rekkefølgen: Flare - Snowball - Elevate magicka - Sever Magicka

har også prøvd rekkefølgen: Flare - Snowball - Sever Magicka - Elevate magicka

Alt er scrolls, snowball har jeg kjøpt i en annen by siden den ikke lå i kista :)

Endret av Everclear
Skrevet

Har funnet det ut. For de som lurer så skal du stå i hvert hjørne (med klokken). Bruk først: et spell med fire dmg i det første hjørnet, i det neste bruker du et med frost, i det tredje sever magicka og det fjerde eleate magicka. Da skal det være løst :)

• 1 år senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

dy skal begyne me å trykke på den brikken som sier flare og så skyte flare og så gjør du det samme med snowball så det samme med elevate magicka og tilslutt gjør du det samme med serve magicka

oppsumering: TYRKK PÅ STEINEN.

send spllen på den store søyla og gjør det sånn hele veien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...