Gå til innhold

Nytt guild på TH søker medlemmer.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde ikke du nettopp funnet deg guild da  :ohmy:  ?

5852198[/snapback]

 

Må jo være lov å bytte så ofte man vil :p... Hehe, hadde nytt guild, men jeg gikk afk og spiste, så snakka gm'n til meg, og siden jeg var afk og ikke svarte, blei jeg kicka :p

Lenke til kommentar
Hvis dette skjedde midt i ett raid burde du kanskje sagt fra i det minste? :p

 

Men uansett, lykke til med nytt guild :)

5852514[/snapback]

 

Det skjedde ikke midt i et raid, det var 10 min før invites skulle starte elns. Men uansett, mange sier Hemmerfesten er en ninja looter. Ikke vet jeg

Lenke til kommentar
Haha Nightcrawler, klarte ikke drepe meg når jeg hadde res-sickness engang.   UD Rogue Dragul

5853086[/snapback]

 

Det heter resto! Men deg husker jeg. Hadde drept deg hvis du ikke hadde hoppa over klippen i Thorium point. Du STAKK av.

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar
Seriøst, hva hadde du forventet?  Skulle jeg sloss mot deg med res-sickness?     

 

Du får prøve å ta meg når jeg ikke har res-sickness neste gang da. Så får vi se hvordan det går.

5854205[/snapback]

 

Greit, skal bare skaffe fullt Grand Marshal sett, og respecce til feral

Lenke til kommentar

Har et par spørsmål:

Er det kun lvl 60 dere rekruterer?

Hva slags fremtidsplaner har dere?

Hva slags krav til aktivitet og seriøshet stiller dere?

 

Jeg leker med tanken på å bytte guild, men bytter ikke før jeg er 110% sikker på at det er ett seriøst guild med _aktive_ medlemmer som er interessert i å kjøre brd, ubrs, lbrs, scholo og strat med guilden fremfor pugs. Slik at vi får bygd opp gearet til medlemmene i guilden. (Mangler selv endel Lightforge)

 

Også en liten kommentar til det du sa om at Hemmerfesten er ninjalooter. Det er han definitivt ikke!

Endret av MiteS
Lenke til kommentar
Har et par spørsmål:

Er det kun lvl 60 dere rekruterer?

Hva slags fremtidsplaner har dere?

Hva slags krav til aktivitet og seriøshet stiller dere?

 

Jeg leker med tanken på å bytte guild, men bytter ikke før jeg er 110% sikker på at det er ett seriøst guild med _aktive_ medlemmer som er interessert i å kjøre brd, ubrs, lbrs, scholo og strat med guilden fremfor pugs. Slik at vi får bygd opp gearet til medlemmene i guilden. (Mangler selv endel Lightforge)

 

Også en liten kommentar til det du sa om at Hemmerfesten er ninjalooter. Det er han definitivt ikke!

5871004[/snapback]

 

Guildet finnes ikke lenger, det ble slått sammen med et guild som heter legion of the firstborns, men det som trengs mest er healere.

Lenke til kommentar

bjs: Har tenkt tanken dessverre. Er blitt litt lei av at vi har over 70 lvl 60s i guilden, men aldri nok til å kjøre ZG/AQ20.

 

På den annen side så er Purgatory full av masse koselige og hjelpsomme folk som jeg ikke har lyst til å stikke fra. Så jeg får se hva som skjer, blir vel i guilden en god stund til ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...