audun1 Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Hei. Har nå publisert Applikasjonen min til en server som støtter asp.net 2. Mappen som filene ligger i er gjort til en applikasjon mappe osv. Feil 1) Error fil står til remote ..... // endret den til off slik som i web.conf. Feil 2 (Hoved feil) Server Application Unavailable The web application you are attempting to access on this web server is currently unavailable. Please hit the "Refresh" button in your web browser to retry your request. Administrator Note: An error message detailing the cause of this specific request failure can be found in the application event log of the web server. Please review this log entry to discover what caused this error to occur. Applikasjonen har ikke noe spes kode. Det eneste er 2 access databaser. Når jeg debugger den på lokal maskin fungerer den utrolig fint, men jeg kan ikke gjøre den på publisert server. Noen som har noen pekepinner så hadde jeg blitt glad. Takker
backup Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Det kan være visse restriksjoner i machine.config fila som skaper problemene, fordi du bruker egne mdb-databaser. Imidlertid, med asp-script er der vanligvis ingen problemer i forhold til mdb-databaser. Kaller man opp et passende slikt script fra aspx hver gang det her er behov for mdb-database, kommer man iallfall rundt problemet.
wolf5 Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 1. Prøv cmd->IISRESET og se om det fikser noe. 2. Har du Framework 1.0/1.1 intstallert i tillegg? I så fall kan det være at default framework på din web-app er versjon 1.0/1.1 istedet for 2.0 som du har laget applikasjonen i. Dette kan du rette opp under samme plass du lagde applikasjon av mappen. 3. Kanskje Framework ikke ble installert skikkelig på webserven. Prøv: C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\aspnet_regiis.exe -i for å reinstallere knytningen mellom framework og IIS.
audun1 Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 Fikk den faktisk til å virke nå hehe .. Vet ikke helt hva jeg gjorde men den virker ialfall nå. Jeg tror ikke at serveren liker den innebyggde logginn greien til Visual studio.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå