mdigg Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Har hatt min 6280 i tre dager å lurer på en del ting. Hva må jeg bruke for å overføre musikkvideoer til telefonen? De må vel gjøres om til et annet format. Går det ikke ann å velge hvor meldingene skal lagres. Har nå totalt 14 sms og mms på telefonen og får beskjed om å slette fordi miinet er fult. Dette kan da ikke være rett......
Babyloner Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Har hatt min 6280 i tre dager å lurer på en del ting. Hva må jeg bruke for å overføre musikkvideoer til telefonen? De må vel gjøres om til et annet format. Går det ikke ann å velge hvor meldingene skal lagres. Har nå totalt 14 sms og mms på telefonen og får beskjed om å slette fordi miinet er fult. Dette kan da ikke være rett...... 5846366[/snapback] hvor kjøpte du den?
mdigg Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Har hatt min 6280 i tre dager å lurer på en del ting. Hva må jeg bruke for å overføre musikkvideoer til telefonen? De må vel gjøres om til et annet format. Går det ikke ann å velge hvor meldingene skal lagres. Har nå totalt 14 sms og mms på telefonen og får beskjed om å slette fordi miinet er fult. Dette kan da ikke være rett...... 5846366[/snapback] hvor kjøpte du den? 5846368[/snapback] Kjøpte den på Elkjøp
snubbel Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 (endret) Er litt usikker, men jeg mener at den medfølgende programvaren lar deg konvertere videoer til "riktig" format. Når det gjelder fullt minne så sier den nok bare fra at SIM-minnet er fullt. Fortsett å lagre SMS, så slutter den nok å klage når den har fylt opp SIM-minnet. -snubbel Edit: Spiller da ingen rolle hvor han kjøpte den!? Endret 31. mars 2006 av snubbel
mdigg Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Er litt usikker, men jeg mener at den medfølgende programvaren lar deg konvertere videoer til "riktig" format. Når det gjelder fullt minne så sier den nok bare fra at SIM-minnet er fullt. Fortsett å lagre SMS, så slutter den nok å klage når den har fylt opp SIM-minnet. -snubbel Edit: Spiller da ingen rolle hvor han kjøpte den!? 5846591[/snapback] Har prøvd å "fylle" minnet, men får beskjed om at jeg får ikke sende mld før jeg har slettet pga for lite minne
Babyloner Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Er litt usikker, men jeg mener at den medfølgende programvaren lar deg konvertere videoer til "riktig" format. Når det gjelder fullt minne så sier den nok bare fra at SIM-minnet er fullt. Fortsett å lagre SMS, så slutter den nok å klage når den har fylt opp SIM-minnet. -snubbel Edit: Spiller da ingen rolle hvor han kjøpte den!? 5846591[/snapback] skal kjøpe den selv, det var derfor jeg lurte..
snubbel Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 skal kjøpe den selv, det var derfor jeg lurte.. 5846635[/snapback] Ah, skjønner. Vel, den er tilgjengelig for alle forhandlere nå, så du får nok tak i den både på Elkjøp, Lefdal, Expert, Telehuset, Telebutikken, Klart Svar, og you name it... -snubbel
snubbel Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Har prøvd å "fylle" minnet, men får beskjed om at jeg får ikke sende mld før jeg har slettet pga for lite minne 5846623[/snapback] Mystisk. Jeg sjekket en på jobben og den oppfører seg ikke slik. Prøv å resette innstillingene i tilfelle du har knotet borti noe. Ellers er det muligens noe galt med den... :-( -snubbel
Tor Haakon Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 I følge bruker manualen på Nokia.no lagrer Nokia 6280 meldingene i internminnet. Sjekk derfor minnet i internminnet. Nokia bruker noe som kalles delt minne. (består av bilder,ringetoner,meldinger og sikkert noe mer også). Om du har fult internminne, er dette feilen. Lager bilder og andre store ting (eks. MP3 og spill) på minnekortet. Tror dette skal kunne hjelpe deg. Fant ingen valg for hvilket minne meldingene skal lagres i. Går ut i fra at internminnet er standard. Har ikke telefonen selv (ennå). Si ifra om dette løser problemet ditt. Hvis ikke må du nok levere inn telefonen.
Babyloner Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 skal kjøpe den selv, det var derfor jeg lurte.. 5846635[/snapback] Ah, skjønner. Vel, den er tilgjengelig for alle forhandlere nå, så du får nok tak i den både på Elkjøp, Lefdal, Expert, Telehuset, Telebutikken, Klart Svar, og you name it... -snubbel 5846949[/snapback] men det er vel hvis jeg må bestille den?? den er vel ikke åpen for salg, slik at jeg kan gå inn i butikke å få den kjøpt..?
snubbel Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 men det er vel hvis jeg må bestille den?? den er vel ikke åpen for salg, slik at jeg kan gå inn i butikke å få den kjøpt..? 5850355[/snapback] Jo... jeg har solgt nærmere 10 stk allerede. Det er bare å stikke innom en forhandler, så får du kjøpe den. Med eller uten abonnement som du selv ønsker. -snubbel
Babyloner Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 men det er vel hvis jeg må bestille den?? den er vel ikke åpen for salg, slik at jeg kan gå inn i butikke å få den kjøpt..? 5850355[/snapback] Jo... jeg har solgt nærmere 10 stk allerede. Det er bare å stikke innom en forhandler, så får du kjøpe den. Med eller uten abonnement som du selv ønsker. -snubbel 5851328[/snapback] hvor er dette tilfellet a? finnes den i Oslo??
snubbel Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Kan ikke skjønne noe annet enn at du skal kunne gå til din nærmeste forhandler og kjøpe en Nokia 6280. Jeg jobber i en landsdekkende mobilkjede og vi har dem på lager OG vi har tilgang til flere gjennom leverandører. Hvis du mot formodning ikke får tak i den, kan du sende meg en PM så kan jeg sikkert sende en til deg i postoppkrav. -snubbel
Babyloner Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Kan ikke skjønne noe annet enn at du skal kunne gå til din nærmeste forhandler og kjøpe en Nokia 6280. Jeg jobber i en landsdekkende mobilkjede og vi har dem på lager OG vi har tilgang til flere gjennom leverandører. Hvis du mot formodning ikke får tak i den, kan du sende meg en PM så kan jeg sikkert sende en til deg i postoppkrav. -snubbel 5854583[/snapback] jeg bor i Oslo, og ringer til Lefdal og elkjøp daglig.. hver eneste gang for jeg som svar at den skal komme i løpet av neste uke, det vil si at den ikke finnes i butikken.. jeg vil helst ikke bestille, og derfor satset jeg på å kjøpe mobilen rett fra butikken..
amigo502 Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Kan ikke skjønne noe annet enn at du skal kunne gå til din nærmeste forhandler og kjøpe en Nokia 6280. Jeg jobber i en landsdekkende mobilkjede og vi har dem på lager OG vi har tilgang til flere gjennom leverandører. Hvis du mot formodning ikke får tak i den, kan du sende meg en PM så kan jeg sikkert sende en til deg i postoppkrav. -snubbel 5854583[/snapback] Jeg har ringt alle Elkjøp og Lefdal butikker i Oslo, og de sier at telefonen ikke vil være tilgjengelig før neste uke
jic Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Kan ikke skjønne noe annet enn at du skal kunne gå til din nærmeste forhandler og kjøpe en Nokia 6280. Jeg jobber i en landsdekkende mobilkjede og vi har dem på lager OG vi har tilgang til flere gjennom leverandører. Hvis du mot formodning ikke får tak i den, kan du sende meg en PM så kan jeg sikkert sende en til deg i postoppkrav. -snubbel 5854583[/snapback] jeg bor i Oslo, og ringer til Lefdal og elkjøp daglig.. hver eneste gang for jeg som svar at den skal komme i løpet av neste uke, det vil si at den ikke finnes i butikken.. jeg vil helst ikke bestille, og derfor satset jeg på å kjøpe mobilen rett fra butikken.. 5854606[/snapback] Hehe jeg stoler ikke på kundeservice til ledfal på tlf. Ringte for å høre om tlf min var reparert, men fikk svar at den ikke var, og den samme dagen måtte jeg innom lefdal pga måtte kjøpe noe så jeg bare tok med papir og høre kanskje hadde kommet senere, og når han tastet det inn på data og sa den var ferdig reparert og kom tilbake i går.
snubbel Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Hmmm... prøv en av Klart Svar eller Telebutikken sine forhandlere! :-) -snubbel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå