Gå til innhold

TES: finnes det en mod som gjør at jeg kan trene mere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er litt teit at jeg bare kan trene opp 5 poeng pr level, hadde det enda vert 5 på hver attribute..

Er det noen som vet av en slik mod? trenger ikke gjøre slik at det blir 5 på hver attribute, men vertfall mere en det som er nå.

Trenger og få trent om armorer skills, da jeg har bare magiske items, og de kan jeg ikke reparer selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde liksom ødelagt litt av det å glede seg til hver level, og få trene seg opp 5 leveler er bra nok. dette fører kanskje til at folk arbeider hardt for å komme opp 1 level, bare for å få trene :D

Sjøl synes jeg 5 er bra jeg, fordi da blir man ikke overtrent etter 10leveler liksom!

Skrevet (endret)

Jeg synes det er litt teit at jeg bare kan trene opp 5 poeng pr level, hadde det enda vert 5 på hver attribute..

Jeg er glad de gjorde det slik i Oblivion. I Morrowind var det ingen slik grense, og synes det ødela spillet etterhvert. Etterhvert som man ble kjent i spillverdenen var det bare å finne en dyr artifact (disse lå alltid på samme sted), selge den til museet og vips hadde man flust av penger. Da var det bare å trene og vips var man lvl 30+. Husker ikke helt hvilke artifact jeg hentet, men husker jeg brukte 45 min på å bli lvl 30 med denne måten. Føltes ikke akuratt som jeg hadde utført noe "stort" :p .

Endret av orjanos3.16
Skrevet

jeg fannt en bug i morrowind der man kunne reste i senga i mageguild i balmora helt til det spawna en assassin fra dark brotherhood, deretter solgte jeg alle tinga hans for skuggmye penger til scampen i byen litt mot nord.

Synes det er fint slik det er nå jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...