Cool Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg synes det er litt teit at jeg bare kan trene opp 5 poeng pr level, hadde det enda vert 5 på hver attribute.. Er det noen som vet av en slik mod? trenger ikke gjøre slik at det blir 5 på hver attribute, men vertfall mere en det som er nå. Trenger og få trent om armorer skills, da jeg har bare magiske items, og de kan jeg ikke reparer selv.
Megamann Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Kan desverre ikke si om det finnes eller ikke, men du kan være helt sikker på at det vil komme en slik mod.
h00v3r Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hadde liksom ødelagt litt av det å glede seg til hver level, og få trene seg opp 5 leveler er bra nok. dette fører kanskje til at folk arbeider hardt for å komme opp 1 level, bare for å få trene Sjøl synes jeg 5 er bra jeg, fordi da blir man ikke overtrent etter 10leveler liksom!
FredrikFtw Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Finnes en mod som gjør at du kan trene 50 ganger istedet for 5. Skal finne link.
Imsvale Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Her er en mod som gjør at du kan forandre på det der selv. Se om det er noe for deg
orjanos3.16 Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 (endret) Jeg synes det er litt teit at jeg bare kan trene opp 5 poeng pr level, hadde det enda vert 5 på hver attribute.. Jeg er glad de gjorde det slik i Oblivion. I Morrowind var det ingen slik grense, og synes det ødela spillet etterhvert. Etterhvert som man ble kjent i spillverdenen var det bare å finne en dyr artifact (disse lå alltid på samme sted), selge den til museet og vips hadde man flust av penger. Da var det bare å trene og vips var man lvl 30+. Husker ikke helt hvilke artifact jeg hentet, men husker jeg brukte 45 min på å bli lvl 30 med denne måten. Føltes ikke akuratt som jeg hadde utført noe "stort" . Endret 1. april 2006 av orjanos3.16
FredrikFtw Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Glemte helt denne topicen. Linken: http://www.tessource.net/files/file.php?id=1908
John Keats Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 jeg fannt en bug i morrowind der man kunne reste i senga i mageguild i balmora helt til det spawna en assassin fra dark brotherhood, deretter solgte jeg alle tinga hans for skuggmye penger til scampen i byen litt mot nord. Synes det er fint slik det er nå jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå