Gjakmarrja Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 (endret) Hei! Jeg har to 6800GT i maskinen altså 6800GT SLI. Korta er klokket, og jeg bruker splitframe rendering. Problemet er at det hakker jo i BF2, noe som er helt banalt. Når jeg spiller andre spill i høy grafikk som commandos:SF så stiger tempen på kortan til litt over 70 grader. Etter en time med BF2 så ligger de litt under 60 altså på 57-59 c. Eneste jeg klarer å konkludere med er at grafikk kortene ikke gjør en "innsats" på å få flyt i grafikken. Jeg har installert alt av patcher, samt jeg har den siste grafikk kort driveren i tillegg. Dette ser ut som et grafikk problem siden det lagger med 27 i ping. Lurer fælt på hva som er gale? Kan det hende at BF2 ikke liker versjonen av driveren til grafikk kortene? Har også installert DirectX 2006, men det er jo faktisk SDK versjonen siden jeg er programmerer. Kan jo hende det vil funke bedre med "retail" versjonen. Ikke noe poeng i å debugge BF2 hele tida vel *prøve med annen directX versjon* Sjekket innstillingen, og kan velge mellom debug og retail... an stod på retail ka gjør eg no Tusen takk for hjelp LØSNING: Oppdaterte BIOS, Windows Update, alt av drivere... samt rulte tilbake lydkort driveren... den som gjorde det tror eg. Funker fett no i allefall. 100 fps 1280*1024 4AA (konstant hundre fps) Endret 2. april 2006 av chills
Gjakmarrja Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 BUMPE Og jeg teste med deaktivert SLI og grafikk på lavt, fremdeles lagg. Alle andre spill funker fett, faen. BF2 er noe godt dritt.
Gjakmarrja Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 Selv med alt av grafikk innstillinger på minimalt så har jeg 12 fps??? Faen eg er så dritt lei BF2 no, faens dritt spill.
Be__bad Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Hva slags cpu har du? Har du lastet ned de nyeste gpu driverne? Reintallere? Prøv dett
Be__bad Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 (endret) dobbelpost *sorry* Endret 2. april 2006 av Be__bad
Gjakmarrja Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 Jeg har de nyste grafikk kort driverene. jeg har amd 64 4000+ 2,4 ghz @ 2,6 *installere på nytt se om det hjelper*
Be__bad Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 *installere på nytt se om det hjelper* 5855570[/snapback] Gjør det, det er jo ikke hw som det er noe feil med! har dåeligere hw og kjører med alt max i 60-70fps...
Gjakmarrja Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 Jeg har gjort det og det funket heller ikke
Gjakmarrja Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 Nei... med tanke på at det funker i alle andre spill skylder jeg på BF2. Jeg har gjort det jeg kan for å få det til å funke, jaja får poste noe på eagames sine forum og høre med de.
Gjakmarrja Skrevet 2. april 2006 Forfatter Skrevet 2. april 2006 Skulle neste tro det hva et buffer problem eller noe, de første minuttene har jeg 70-90 fps så ligger den stabilt på 14 etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå