d0ppler Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 (endret) Har akurat fått fingrene mine i Oblivion, og er på lvl 6. Da jeg så på mine atributter registrerte jeg at min agility var rød. Det er ingen "defuff" som holder den nede, og etter det jeg jeg ser, og er det heller ingen item, eller ting i inventory som skulle tilsi at min agility skulle være redusert. Kan noen gi meg tips? EDIT : å skrive på tastatur kombinert med fredagspils på jobb er ikke alltid like bra Endret 31. mars 2006 av dga01
thomanil Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 (endret) Har akurat fått fingrene mine i Oblivion, og er på lvl 6. Da jeg så på mine atributter ergistrerte jeg at min agility var rød. Det er ingen "defuff" som holder den nede, og etter det jeg jeg ser, s er det heller ingen item, eller ting i inventory som skulle tilsi at min agility skulle være redusert. Kan noen gi meg tips? 5844259[/snapback] Kanskje du har fått en sykdom pga angrep fra en eller annen skapning. Gå til magic-menyen og sjekk "active effects"... Endret 31. mars 2006 av thomanil
d0ppler Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 takk for raskt svar, og DET er definitivt en mulighet. Hva kan jeg evt gjøre for å fjerne sykdommen?
thomanil Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 takk for raskt svar, og DET er definitivt en mulighet. Hva kan jeg evt gjøre for å fjerne sykdommen? 5844292[/snapback] Finn deg et alter i en kirke, be litt der og vips så er du kurert for alt.
d0ppler Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Finn deg et alter i en kirke, be litt der og vips så er du kurert for alt. 5844297[/snapback] faen, jeg er jo ateist.. men takk skal du ha.. man er vel nødt til å svelge et par kameler..
berxter Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 (endret) Dersom du er fri for synd; tilbe i et tempel.... Hvis du har høyere fame enn infamy går det også normalt. Evt bruk en cure disease potion. EDIT: (Hemsköta! Slått på sekundet!) Bernt K Endret 31. mars 2006 av berxter
d0ppler Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 hmm... hadde ingen active effects som skulle tilsi at agility er redusert. Noe annet det kan være?
slash Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 mange ting du har på deg gir deg en positiv buff, men også en negativ i samme slengen. sjekk det du.. (men det står jo alle aktive effekter i magi-menyen.. finner du det ikke der?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå