audhage Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Hei Jeg har nettop blitt level 3 og holder på med main-quest. Jeg har kommet så langt at jeg skal hente en bok (husker ikke hva den het, men at den var nr4/4 i en serie). Jeg har fått min partner til å gå inn og ta møtet, mens jeg sitter oppe i mørket på broen. Det kommer noen som ser meg uansett (jeg regner med at det er slik det skal være) og de angriper først partneren min og dreper han før de kommer mot meg. Siden de går for partneren min først klarer jeg å drepe en med pil og bue, men de to andre tar LETT livet av meg. Jeg har prøvd det meste men får det ikke til. Jeg vet at det er litt dårlig forklart, men de som har kommet dit skjønner hva jeg mener. Hva mener dere at jeg burde gjøre? Mvh Audun Hagen
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 du burde gå inn selv og sette deg på den stolen i rommet og vente til han som har boken kommer. da knerter du han som kommer inn i rommet der du er og stjeler boka og løper for harde livet
Ironmann Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Halloen? her er det du gjør: stiller deg der oppe i sneak mode, når du ser de to dudene kommer og har akkurat åpnet porten skynder du deg å knaller inn ei pil i dem begge! så dreper du lett duden der nede viss han ikke er allerede død:)
audhage Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Skrevet 30. mars 2006 Hmm, JEg har prøvd å knerte dem begge med pil og bue, men jeg får det ikke til. Jeg klarer bare å ta ned han ene. Jaja, jeg får vel bare prøve igjen. (og jeg liker å fullføre ting, ikke bare løpe fra dem, så nukers forslag er vel litt uaktuelt Mvh Audun Hagen
audhage Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Skrevet 30. mars 2006 Nei, jeg får det bare ikke til. Jeg klarer å få ned han første på litt avstand, men han andre er og blir et problem. Når jeg er cornered synker livet mitt fort som fy med to stykker som hamrer vilt på meg. Æsj. Mvh Audun Hagen
DP Rusher Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Jeg gjorde det slik: Med en gang han fyren som skal møte Baurus har låst seg inn i rommet (han kommer litt før de to andre) hoppet jeg bare rett ned fra broen og begynte å denge løs på ham. Da overrasker du ham, og du skader han ganske mye før han får skiftet til armor. De to andre som kom hadde jeg ikke noe store problemer med. Husk bare å konsentrerer deg om en mann, så klarer Baurus enkelt å drepe han andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå