Gå til innhold

W800i eller W810i?


Anbefalte innlegg

Kan du sjekke om du får opprettet nye mapper for å lagre meldinger i? Slik at ikke alt må bli lagret i Inboxen - om du skjønner?

6012248[/snapback]

 

Jeg quoter meg selv her... :roll:

6036017[/snapback]

 

Den limiten kunne oppheves på K750 og w800, så kan den vel oppheves her også?

;)

6038036[/snapback]

 

Lurer fremdeles på hva du mente med dette...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For andre som lurer på om man kan opprette egne mapper for meldingene, for å unngå å bare bruke Inbox - så kan man ikke det.

 

Kjøpte W810 selv i går.

 

Lurer forsåvidt fremdeles på hva bmwm3 mente med sitt siste innlegg, og om han kan utdype kommentaren sin.

Lenke til kommentar

Har fått meg denne mobilen jeg også og erkjempefornøyd,, men det er en ting som jeg misliker strekt. JEg kan ikke legge inn alle musikkfilene mine på mobilen og spille de av, noen av dem fungerer. Har kanskje kommet frem til en grunn til dette, mobilen kan bare spille av mp3-filer (ikke wma) og musikk med bitrate fra 160 og nedover, størst sjanse med 128kbit/s. Finnes det et prgram som konverterer alle musikkfiler til slikt?

Lenke til kommentar
For andre som lurer på om man kan opprette egne mapper for meldingene, for å unngå å bare bruke Inbox - så kan man ikke det.

 

Kjøpte W810 selv i går.

 

Lurer forsåvidt fremdeles på hva bmwm3 mente med sitt siste innlegg, og om han kan utdype kommentaren sin.

6075223[/snapback]

 

Eh, ja, jeg vet bare at på K750/w800 kunne limiten for antall meldinger oppheves/økes, mener også dette kunne gjøres med W810.

Men hvordan vet jeg ikke, leste dette på SE-NSE.com

:)

Lenke til kommentar
Har fått meg denne mobilen jeg også og erkjempefornøyd,, men det er en ting som jeg misliker strekt. JEg kan ikke legge inn alle musikkfilene mine på mobilen og spille de av, noen av dem fungerer. Har kanskje kommet frem til en grunn til dette, mobilen kan bare spille av mp3-filer (ikke wma) og musikk med bitrate fra 160 og nedover, størst sjanse med 128kbit/s. Finnes det et prgram som konverterer alle musikkfiler til slikt?

6093791[/snapback]

 

Det gjør det. Se her: http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm

Lenke til kommentar
Har fått meg denne mobilen jeg også og erkjempefornøyd,, men det er en ting som jeg misliker strekt. JEg kan ikke legge inn alle musikkfilene mine på mobilen og spille de av, noen av dem fungerer. Har kanskje kommet frem til en grunn til dette, mobilen kan bare spille av mp3-filer (ikke wma) og musikk med bitrate fra 160 og nedover, størst sjanse med 128kbit/s. Finnes det et prgram som konverterer alle musikkfiler til slikt?

6093791[/snapback]

 

Det gjør det. Se her: http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm

6094224[/snapback]

 

 

Har du samme problem som meg og har du noe erfaring med programmet?

Lenke til kommentar

ok, driver å endrer sangene mine nå

 

EDIT: Teorien min var korrekt nå virker alle sangene mine på mobilen. For alle dere som har samme prob. som jeg hadde, bare bruk det programmet som Dimanche linket til og velg 128kbit/s og at de skal bli .mp3 (lame).

Endret av St.Matias
Lenke til kommentar
Forresten...

 

Er man låst til å bruke orange walkman-layout på w-serien?

Eller er det sånn som vanlig at man kan bytte?

 

Sikkert dumt spm, men...

6115901[/snapback]

 

Neida, man er ikke låst til et bestemt layout.....er en hel haug å velge mellom...

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...