RaptiCon Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Gjennom jobben til mamma kan jeg nå få kjøpt bærbar PC, det er en slik hjemme PC ordning som sikkert noen av dere vet hva er. Det jeg skal bruke en bærbar til blir vel mest lettere jobber som tekstbehandling, musikk, kanskje litt film, og såklart litt spill. De tilbyr HP Pavilion DV5054EA på avbetaling i tre år, for kroner 250,- pr måned. Inkludert i denne pakken er blant annet: - Brukerstøtte/supportavtale for 3 år - 3 års hjem-på-dor hente og bringe tjeneste - Overspenningsvern - Forsikringsordning (Dekker det meste, orker ikke skrive alt) - Rabattkort ved Telehuset Totalt ender dette på 9000 etter tre år, ca 8200,- i forhold til Komplett.no sin pris (ekskludert porto). Det jeg stiller meg undrende til, er om dette er et bra kjøp kontra andre bærbare på markedet? Det finnes jo avbetalingsmuligheter for nettbutikker også, så jeg lurte på om det kanskje finnes noen som er bedre til den samme prisen? Takker og bukker for all hjelp
gEnEsis_AiX Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 enkelt fortalt! IKKE bruk vanlig avbetaling... det blir AVSKYELIG mye dyrere enn å kjøpe kontant (er faktisk billigere å ta opp forbruks lån hos banken) HP DV5054 har befunnet seg i min leilighet i ca. 2 uker nå. Kjøpte den til madammen, som er stor fornøyd (har selv brukt den og finner den utmerket) Den har et utrolig fint design, gir ok kvalitetsfølelse (bedre enn packard bell, fujitsu siemens ol.) 64bits Turion prosessor, forholdsvis strøm gjerrig, 1024mb minne, fin skjerm, og et bra tastatur. Sexy maskin som gir deg mye igjen, etter min mening. gEnEsis
RaptiCon Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Skrevet 30. mars 2006 enkelt fortalt! IKKE bruk vanlig avbetaling... det blir AVSKYELIG mye dyrere enn å kjøpe kontant (er faktisk billigere å ta opp forbruks lån hos banken) HP DV5054 har befunnet seg i min leilighet i ca. 2 uker nå. Kjøpte den til madammen, som er stor fornøyd (har selv brukt den og finner den utmerket) Den har et utrolig fint design, gir ok kvalitetsfølelse (bedre enn packard bell, fujitsu siemens ol.) 64bits Turion prosessor, forholdsvis strøm gjerrig, 1024mb minne, fin skjerm, og et bra tastatur. Sexy maskin som gir deg mye igjen, etter min mening. gEnEsis 5840249[/snapback] Hørtes ikke dårlig ut, men da kan jeg egentlig glemme de andre bærbare når det gjelder avbetaling, siden jeg glemte renter etc. Siden dette er et jobb tilbud er det 250,- uten noen slags renter, og med forsikring og alt er vel dette ganske bra. Takk for hjelpen!
Josten Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 (endret) Hvis du har tenkt å spille ganske mye, så kan det skjermkortet i den maskinen fort bli litt spinkelt. Får ikke kjørt de mest krevende spillene. Men litt eldre/midre krevende spill burde gå greit. ....greit nå? Endret 30. mars 2006 av Josten
TEE Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Hvis du har tenkt å spille ganske mye, så kan det skjermkortet i den maskinen fort bli litt spinkelt. Får ikke kjørt de nyeste spillene. Men litt eldre spill med lave grafikksettings burde gå greit. 5841667[/snapback] Trodde da Commandos Strike Force var rimelig nytt. Kjører helt uten problemer på min maskin med Sempron 3000+, Xpress 200M 128MB og 768MB med RAM. Og nei, jeg trenger ikke skru ned detaljene noe særlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå