Gå til innhold

Kjøpt ny pc. Bra deal?


Scum

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kansje litt domt og spørre dette spørsmålet etter kjøpet er funnet sted, men men vil ha litt andre syn på saken en kun mit :)

 

Har kjøpt følgendes pc fra SHG: SHG Notepad 9100 Series

 

Centrino 760

2048 DDR2-533

100 GB HD

ATI Radeon X700 256

Dual Layer DVD Brenner

 

er vel det som er det intresange med pc`n regner jeg med...

 

Gir totalt for dette med frakt, 11918,00 NOK :dribble:

 

Bra deal det eller :hmm:

 

Vil pc`n foresten takle spill, riktig nok ikke de helt nyeste, mer litt gammeldagse spill siden jeg ikke er noe spill fantom... :)

 

Takker for svar.

 

-Scum-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fin pris det, hvordan får man en slik pris da? :p

 

har en shg 8630... den har liknende specs, men bare med 128 på GPU minne.. Men pc'en min er på reperasjon, grunnet at tempen økte til 95 grader celsius når man var i windows bare.. men før den ble varm rakk jeg å teste spill, og det gikk smertefritt.. og da mene jeg spill som Bf2, X3 reunion osv.. med medium grafikk.. så den der takler nok spill.. jeg fikk forresten 2600 poeng i 3dMark05

Lenke til kommentar
Flott investering, hva blir neste? Norskkurs?

 

Det er faktisk en ganske god pris det der. Hvilken oppløsning er det på skjermen?

5829644[/snapback]

 

Det neste? ingenting, du forstod hva jeg skrev så da gir jeg f. :D

 

SXGA med max oppløsing på 1400 x 1050 :)

 

Tror det holder til mitt bruk :)

 

fin pris det, hvordan får man en slik pris da?  :p

 

har en shg 8630... den har liknende specs, men bare med 128 på GPU minne.. Men pc'en min er på reperasjon, grunnet at tempen økte til 95 grader celsius når man var i windows bare.. men før den ble varm rakk jeg å teste spill, og det gikk smertefritt.. og da mene jeg spill som Bf2, X3  reunion osv..  med medium grafikk.. så den der takler nok spill.. jeg fikk forresten 2600 poeng i 3dMark05

5829798[/snapback]

 

Hehe, ikke vet jeg hvordan man får en sånn pris, ringte bare inn og bestilte jeg og fikk et tilbud :)

 

Fint å høre at den takler spill og lignendes, da blir det sikkert litt spilling på den og siden den takler det, noe min forige bærbar ikke gjorde (Compaq Evo N1020V), blir som natt og dag dette :)

 

Kan teste pc`n min i 3dMark05 jeg og når jeg får den, de antyda kaaaansje fredagen viss jeg har flaks.. ellers så blir det ikke før på mandag :hrm:

Endret av Scum
Lenke til kommentar
Han får lett over 3k i 05. Iallefall med en liten GPU overklokk.

5831975[/snapback]

 

har du testet din el? for hvis du får over 3k, så får han nok litt mer ettersom specsa er bedre.. (men det kommer seff an på konstruksjonene og kvaliteten på komponentene)

Endret av Yarrow22
Lenke til kommentar

Weeeeeeeeeee :D

 

Pakken er sendt og kommet til oslo nå, så det er jo ein liten muligheit for at jeg får den på fredag *krysse fingrene* :w00t:

 

Har ikke tenkt og klokke cpu eller skjermkort, for det første har jeg ikke 2 gram med peiling på området, og shg.no presiserer i ordrebekreftelsen at komponenter som ryker av overklokking/underklokking er ikke godkjent som garanti sak, så det blir nok lite klokking på denne pc`n...

 

Kansje like greit, så holder den i noen år :hmm:

 

@Yarrow22: Etter det jeg har forstått av diverse tester og tråder på forumet, så skiller ikke 256 mb seg så stort mye i fra 128 mb utgaven.. Men det kan vi da teste når jeg får pc`n.. på fredan kansje :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...