Gå til innhold

BF2 lagger og henger seg opp!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har ett vanvittig irriterende problem med dataen min. Når jeg går inn i bf og connecter til en server, så kommer jeg gjennom loading osv, så skal jeg trykke på Join Game. Jeg trykker på Join Game knappen, alt henger seg opp og begynner å lagge noe sykt, sånn står det i ca. 30 sek - 1 min. Så når jeg først får skjermbildet, får jeg bare opp Your connection to the server has been lost, og jeg blir droppet til main screen igjen. Så connecter jeg til serveren en gang til, så kommer jeg inn. Men så mens jeg spiller, så hender det at jeg får ekstrem lagg i form av fps drop, og veldig ofte hender det at alt henger seg opp og jeg blir droppa fra serveren igjen.

Jeg kjører bf med alt på full grafikk, og dette skulle ikke være noe problem, jeg har denne pcn:

HK: Gigabyte K8NXP-SLI nForce 4 osv

CPU: Amd Athlon 64 3700+ 2,2 Ghz 1MB Cache

Skjermkort: Gainward GeForce 7800GT 256mb Golde Sample+ PCI-Express

RAM: 1GB Corsair PC3200 2x512mb CL2

PSU: Hiper 580W

Hva er det som gjør at dette skjer? Noen som har peiling?

Setter pris på alle forslag!

Mvh Nesse

Endret av fluvia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har for lite ram til å kjøre bf2 på high. Kjøp 1 gig til så får du bedre ytelse.

Jeg har akkurat samme problem som deg: spillet regelrett fryser seg helt i begynnelsen av gamet, da du skal joine spillet. Da får jeg også problmer med lyden, nærmere bestemt at den henger seg. Da detter jeg ut til hovedmenyen til spillet igjen.

Jeg har dette problemet kun med opplsøning på 1152*864. Da jeg setter oppløsningen på 1024*768 går det greit, men det blir styggere å se på.

Har bortimot samme hw-specs som deg.

MVH

Jo :blush:

Skrevet
Jeg har ett vanvittig irriterende problem med dataen min. Når jeg går inn i bf og connecter til en server, så kommer jeg gjennom loading osv, så skal jeg trykke på Join Game. Jeg trykker på Join Game knappen, alt henger seg opp og begynner å lagge noe sykt, sånn står det i ca. 30 sek - 1 min. Så når jeg først får skjermbildet, får jeg bare opp Your connection to the server has been lost, og jeg blir droppet til main screen igjen. Så connecter jeg til serveren en gang til, så kommer jeg inn. Men så mens jeg spiller, så hender det at jeg får ekstrem lagg i form av fps drop, og veldig ofte hender det at alt henger seg opp og jeg blir droppa fra serveren igjen.

Jeg kjører bf med alt på full grafikk, og dette skulle ikke være noe problem, jeg har denne pcn:

HK: Gigabyte K8NXP-SLI nForce 4 osv

CPU: Amd Athlon 64 3700+ 2,2 Ghz 1MB Cache

Skjermkort: Gainward GeForce 7800GT 256mb Golde Sample+  PCI-Express

RAM: 1GB Corsair PC3200 2x512mb CL2

PSU: Hiper 580W

Hva er det som gjør at dette skjer?  Noen som har peiling? 

Setter pris på alle forslag!

Mvh Nesse

5826970[/snapback]

Hvordan går det i SP da? Du har oppgradert til siste Nvidia driver og går jeg ut ifra..

Ellers så må du nok ha mer RAM for å få full ytelse i BF2 :)

Skrevet

Takk skal dere ha! Har skrudd ned på grafikken nå, har ett par ting på high, og resten på medium, og nå går det fint, ivertfall så langt :D Skal ta å kjøpa meg 1gb til med ram så snart jeg får penger til det. Fint å endelig få hjelp til å skjønne hva det var for noe!

Mvh Nesse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...