Gå til innhold

Sette opp 3G/EDGE på 6280?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du koble den til en PC eller mener du internett på telefonen?

 

Hvis du skal koble den til en PC er det bare å installere softwaren på den vedlagte cd'en, koble telefonen til med den vedlagt USB kabelen, og tykke "koble til internett" i nokia sin PC Suite (programmet du installerer)

 

Lise

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har samme mobil og har samme problem. Vet at jeg er i område med full 3g dekning men skjønner ikke hvordan man får satt det opp på telefonen. sånn at jeg kan se mobil tv og videosamtaler!

5905993[/snapback]

 

Meny -> Medieavspiller -> Direkteavsp.innstillinger -> Så velger du konfigurering, skal ligge inne en fra operatør og det burde funke fint.

 

Tatt fra et annet innlegg jeg skrev, det er i hvert fall disse streaming instillingene som holder styr på videosamtaler og mobil tv :)

Lenke til kommentar
Dere må huske på at dere trenger ett 3G simkort;) ;)

5924530[/snapback]

 

Mitt simkort er over 2 år gammelt og så vidt jeg vet ikke et 3g-simkort, men har prøvd alle funksjoner og det funker bra (utenom videotelefoni, siden jeg ikke tror jeg kjenner noen andre som har det på sin mobil). Dette er Tele2 og de bruker Telenor og der trengte ingen, så vidt jeg har lest, å oppgradere til et nytt simkort for 3g.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...