NozzoN Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Har akkurat fått spillet Gudfaren Og gleda meg som faen til og starte det opp, men jeg kom aldri så langt.. For etter at jeg hadde skrevet inn cd-key og godkjent retningslinjene og Please wait kommer i en liten rute.. Så spretter dt opp en kjedelig vindu er dt står at spillet krever DirectX 9.0c eller høyere for og starte.. Og tro meg,, Det har jeg ! Noen som har vært borti dette før og fiksa dt ? Takk ..
oskaremil Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Godt mulig at du har installert DirectX 9.0c, men kanskje der har oppstått en feil i en registernøkkel eller noe sånn at installasjonsprogrammet tror du har en annen versjon. Er det original versjon du har ? Hvis du har piratkopi er det kanskje i setup-fila der er en feil. Uansett, hvis det følger med DirectX på dvd'e, ville jeg prøvd å installere den.
NozzoN Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Skrevet 28. mars 2006 Det har jeg allerede prøvd.. Jeg har installert den flere ganger.. Prøvd og kopiere dll filen fra dvd'n til System32 .. Men funker ei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå