GoUrmet Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Ok, Dette er en guide til og join "Thieves Guild" uten og miste all armoren din og alle våpene dine. 1. Dra til "Imperial City Waterfront". Så løper du til midten ved det tårnet. Sett ditt kompass Se mot West. Der er det en båt som har 3 pirater. Gå dit og drep alle piratene. så går du inn i "Captain's lugar"(litt usikker på navent) Men uansett ned i båten. Dette kan du nå bruke som hus *Gratulerer* 2. Ta alt utstyr og våpen og plasser det i en boks på Båten. 3. Kom deg ut av båten fast travel til hvilket som helst Område i byen. 4. Pickpocket noen ute på gaten så du blir tapt av Vakten. Gå til fengsel. Dette er en ganske liten sak så du er veldig kort i fengsel=) 5. Når du kommer ut av fengsel så kan du forsovet bare vente eller gå til Waterfront og hente utstyret ditt. Det vil komme en skummel dame etter en liten stund.(som BTW skremte vettet av meg mens jeg dreiv og stjal i huset til en merchant, Skal love dere jeg skvatt:P) Hun vil gi deg: "Mysterious Note" 6. Nå som du har motatt dette questet så står det at du skal møte i en Hage rett ved "Imperial City Waterfront" Dnne hagen befinner seg rett over Båten din. Bak alle brakkene ved stranden. Du skal møte der kl 1200 aka Midnatt. 7. Questen er selvforklarende men husk: The beggars are the Dark fox Eyes and Ears. 8. Grats! du er nå medlem av "The Thieves Guild" Tips: Ikke stjel fra folk i "Imperial City Waterfront" Note: Jeg vil poste map litt senere idag men akkuratt nå sitter jeg på jobb. jeg vil muligens ordne opp i navn. Håper denne guiden er til nytte=) Feedback motas med glede, men hold det konstruktivt. -Mvh Knut-A
PeserN Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Ok, Dette er en guide til og join "Thieves Guild" uten og miste all armoren din og alle våpene dine. 1. Dra til "Imperial City Waterfront". Så løper du til midten ved det tårnet. Sett ditt kompass Se mot West. Der er det en båt som har 3 pirater. Gå dit og drep alle piratene. så går du inn i "Captain's lugar"(litt usikker på navent) Men uansett ned i båten. Dette kan du nå bruke som hus *Gratulerer* 2. Ta alt utstyr og våpen og plasser det i en boks på Båten. 3. Kom deg ut av båten fast travel til hvilket som helst Område i byen. 4. Pickpocket noen ute på gaten så du blir tapt av Vakten. Gå til fengsel. Dette er en ganske liten sak så du er veldig kort i fengsel=) 5. Når du kommer ut av fengsel så kan du forsovet bare vente eller gå til Waterfront og hente utstyret ditt. Det vil komme en skummel dame etter en liten stund.(som BTW skremte vettet av meg mens jeg dreiv og stjal i huset til en merchant, Skal love dere jeg skvatt:P) Hun vil gi deg: "Mysterious Note" 6. Nå som du har motatt dette questet så står det at du skal møte i en Hage rett ved "Imperial City Waterfront" Dnne hagen befinner seg rett over Båten din. Bak alle brakkene ved stranden. Du skal møte der kl 1200 aka Midnatt. 7. Questen er selvforklarende men husk: The beggars are the Dark fox Eyes and Ears. 8. Grats! du er nå medlem av "The Thieves Guild" Tips: Ikke stjel fra folk i "Imperial City Waterfront" Note: Jeg vil poste map litt senere idag men akkuratt nå sitter jeg på jobb. jeg vil muligens ordne opp i navn. Håper denne guiden er til nytte=) Feedback motas med glede, men hold det konstruktivt. -Mvh Knut-A 5824740[/snapback] Hva med og bare se på plakatene om gray fox i imperial city, persuade en boms i waterfront district og spørre han om gray fox? Litt enklere kanskje? hehe så får du arrangert et møte med en i thieves guildet?
iMAD Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Skipet fungerer som et hus altså, og du kan bare bruke det helt uten videre? hmm ok, det visste jeg ikke
Qverner Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Den båten kan det jo være greit å ta uansett. Bare løp over den og hadde alle piratene etter meg. *smakk* så hadde jeg meg en båt ^^
GoUrmet Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Skrevet 28. mars 2006 Scientist: Ja, du kan bruke det helt uten videre. PeserN: Jeg tror man MÅ i fengsel før man kan joine de. og jeg TROR at man ikke kan oppsøke de, de må oppsøke deg. BTW ingen Oblivion Professor=) Tenkte bare jeg skulle bidra litt=)
PeserN Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Den båten kan det jo være greit å ta uansett. Bare løp over den og hadde alle piratene etter meg. *smakk* så hadde jeg meg en båt ^^ 5824773[/snapback] Men da kan du ikke gjøre det dark brotherhood questet senere? Det er jo å drepe kapteinen, og du får en ring til 1950 gp som reward
GoUrmet Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Skrevet 28. mars 2006 Hmm... Tingen er at man ikke kan innrede osv i Båten MEN man kan oppbevare ting der=) Så det kan godt hende at man kan gjøre questet. for jeg møtte ingen kaptein når jeg gikk ombord.
PeserN Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Scientist: Ja, du kan bruke det helt uten videre.PeserN: Jeg tror man MÅ i fengsel før man kan joine de. og jeg TROR at man ikke kan oppsøke de, de må oppsøke deg. BTW ingen Oblivion Professor=) Tenkte bare jeg skulle bidra litt=) 5824780[/snapback] Jeg har gjort det på den måten, mente ikke: så får du arrangert et møte med en i thieves guildet? men : så får du arrangert et møte med en i thieves guildet! trykkte bare feil... hehe
GoUrmet Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Skrevet 28. mars 2006 haha, dumt av meg egentlig:P Anyways, hvis du vil være en pingle sånn som PeserN kan du gjøre det sånn han sier:P eller så kan du følge min 1337h4xxx00r!111 way=)
PeserN Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 haha, dumt av meg egentlig:PAnyways, hvis du vil være en pingle sånn som PeserN kan du gjøre det sånn han sier:P eller så kan du følge min 1337h4xxx00r!111 way=) 5824844[/snapback] Vet ikke hvordan Thief du har laget, men det er jo en grunn at det er en skill kalt speachcraft... Gjør heller mord i sammenheng med the Dark Brotherhood, de har noen sinnsykt fete quester, pluss at da får du slakta den båten senere også Jeg mener vertfall at jeg tjente på og vente med og slaye båten ved og vente Ring verdi 1950gp er jo ikke og forakte
GoUrmet Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Skrevet 28. mars 2006 (endret) My way is still 1337=0 men joa, Din måte er bedre Endret 28. mars 2006 av GoUrmet
iMAD Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Det er sant det du sier GoUrmet om det med: "Det vil komme en skummel dame etter en liten stund BTW skremte vettet av meg mens jeg dreiv og stjal i huset til en merchant, Skal love dere jeg skvatt:P)" Har blitt skremt av sånne folk som PLUtselig kommer og skal absolutt prate med deg når du holder på med noe som f.eks stjeler, sniker osv. Får jo bakoversveis hver gang. >lmao!<
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå