Fjøslukt Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Hei.. Lurer på om et er noen som kan anbefalle et norsk-engels engelsk-norsk ordbok program for PC'en, der jeg kan f.eks høyreklikke på et hvilket som helst norsk/engelsk ord, og så kommer det opp på den menyen, den norske/engelske betydningen av ordet. JHar brukt Clue en stund, men finner ikke denne funksjonen i programmet. Håper noen kan hjelpe meg:) Frank
HoaXed Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Hei.. Lurer på om et er noen som kan anbefalle et norsk-engels engelsk-norsk ordbok program for PC'en, der jeg kan f.eks høyreklikke på et hvilket som helst norsk/engelsk ord, og så kommer det opp på den menyen, den norske/engelske betydningen av ordet. JHar brukt Clue en stund, men finner ikke denne funksjonen i programmet. Håper noen kan hjelpe meg:) Frank 5823850[/snapback] Clue kan intrigeres i word, ett kjapt søk på ordbok og word så finner man dette; http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...4F4F02C48361DDC Demo versjonen er gratis og da kan du velge mellom to ordbøker. Nemlig Engelsk-Norsk og Norsk-Engelsk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå