Goscinny Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 For eksempel denne siden på Aftenposten vil ikke selve artikkelbildene laste. Er det noen instillinger på min datamaskin (bruker Firefox), eller er det noe galt hos Aftenposten? _____________ Hilsen Goscinny
Goscinny Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Skrevet 28. mars 2006 For eksempel denne siden på Aftenposten vil ikke selve artikkelbildene laste. Er det noen instillinger på min datamaskin (bruker Firefox), eller er det noe galt hos Aftenposten? _____________ Hilsen Goscinny 5822425[/snapback] Slik ser det ut hos meg:
RattleBattle Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Adblock? Blokket for eksempel noe med cache?
Goscinny Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Skrevet 28. mars 2006 Jeg har ikke Adblock. Hva mente du med cache? Den skal ikke lagre noe i cache, men lik har jeg hatt det lenge.
RattleBattle Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 (endret) Jeg så at banen til en av bildefielene var http://cache.aftenposten.no/multimedia/arc...jpg_383748g.jpg Hvis du f. eks. hadde lagt inn et filter som hadde blokkert alt som innholder "cache", så blir bildene fra afgtenposten blokkert. Men adblock har du altså ikke. Du har også slik som screenshotet under, med tanke på bildeinnstillinger under tools- options: ? Endret 28. mars 2006 av RattleBattle
Goscinny Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Skrevet 28. mars 2006 HAdde likt der, ja. Men da jeg så på exceptions på "Load images", så jeg at jeg hadde blokka cache.aftenposten.no! Må ha høyreklikka --> Block images from... istedenfor propeties. TAkk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå