jt1 Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Vi lærer ASP på skolen, i den sammenheng hadde jeg vært takknemmlig om noen kunne forklare de to begrepene: - String - Array Jeg er helt grønn, så et godt svar hadde vært fint. Hvis dere vet om ASP-hjelpe sider på nettet, hadde jeg blitt takknemmlig om dere tipset meg. På forhånd takk!
BeFs Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 "Vi lærer ASP på skolen" ... Du har ikke en bok om det da? Evt. spørre læreren? Hehe, er ikke meningen å være slem eller teit. Så ikke ta deg nær av innlegget mitt. Jeg bare synes det hørtes så gøy ut.
Kirikiri Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 String = data av typen karakterer. Dvs string kan være bokstaver, tall og tegn. Array er litt som en liste. Eller en tabell, hvor du putter data i "hull" etter hverandre. En array kan ha flere dimensjoner, dvs du kan ha en "liste" (endimensjonal) eller en "tabell" (todimensjonal). Hvilket scriptspråk brukere dere til ASP-sidene deres? Kirikiri
jt1 Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Skrevet 27. mars 2006 Hva vi bruker, er vanskelig å si... Vi bruker et program som heter Dream Viewer. Mer enn det kan jeg ikke. Det er vanskelig nok det. ;-) Vi ligger på et uyhre lavt nivå, så hva script er har vi lite peiling på... Iallefall jeg. Hehe. Enlighten me!! Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå