Konge Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 @frankie : Jo jeg sitter på 2160m med en 20000/1200 som yter Netto rundt 13600/840 . Mer deg at jeg sa Netto . Og ja du forsto akkurat korrekt hva jeg mente . Siden vi beveger oss offtopic ekstremt her så avslutter jeg med å spørre hvilken linjehastighet har du nå siden du "drømmer" om 6Mbit for det var aldri noen problemer å oppnå full spiker på mine 2160 linje med vanlig adsl . Og da snakker jeg om at det ikke var noen begrensinger på hastigheten ... fri fart om du vil .
frank_jarle Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 @frankie : Jo jeg sitter på 2160m med en 20000/1200 som yter Netto rundt 13600/840 . Mer deg at jeg sa Netto . Og ja du forsto akkurat korrekt hva jeg mente . Siden vi beveger oss offtopic ekstremt her så avslutter jeg med å spørre hvilken linjehastighet har du nå siden du "drømmer" om 6Mbit for det var aldri noen problemer å oppnå full spiker på mine 2160 linje med vanlig adsl . Og da snakker jeg om at det ikke var noen begrensinger på hastigheten ... fri fart om du vil . 5820681[/snapback] Jepp litt offtopic ja men regner med at det er innefor rimlighetens grenser. Har internet i leieavtalen, har ikke peiling på hvor rask den er, men jeg kunne tenke min egen linje, så må lissom bae sjekke opp i hva som er mulig og tilgjengelig av hastigheter, høre med hva andre for. Har aldri bodd så langt vekke fra en sentral som jeg gjør nå, hjemme hos mine foreldre var det 600m til sentralen. Frankie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå