m-momr Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 lenge siden jeg har brukt dc nå, så jeg prøvde meg på en film. først fant jeg filmen, så søkte jeg etter "allternativer" så fant jeg 250 alternativer. så valgte jeg download to: "filen" som jeg pleier. så starter den å laste ned 250 file-lists. er dette noe nytt?? eller er det jeg som har en feil instslling, jeg har verson, 0.688 Her er et screenshot vis noen vil se
Barkster Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Huk av der det er et kryss hvis det ikke er gjort
m-momr Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Skrevet 26. mars 2006 (endret) Huk av der det er et kryss hvis det ikke er gjort 5811266[/snapback] der ja, så igjenom den listen men fant den ikke, tusen takk for hjelpen men søker den etter andre brukere å laste ned fra automatisk, vis jeg går ifra dc++? Endret 26. mars 2006 av m-momr
Barkster Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Huk av der det er et kryss hvis det ikke er gjort 5811266[/snapback] der ja, så igjenom den listen men fant den ikke, tusen takk for hjelpen men søker den etter andre brukere å laste ned fra automatisk, vis jeg går ifra dc++? 5813207[/snapback] Hvis du skal laste ned fks. en film så vil dc++ automatisk søke etter andre brukere og sette de i kø sånn at hvis brukeren du laster ned ifra logger seg av så vil neste på lista med ledige slots fortsette der den første stoppet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå