thomanil Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Hey, har et spørsmål om sneaking jeg. Spiller en ren magiker, så sneaking er ikke min spesialitet... men kjekt å gjøre iblant. Det jeg lurer på er hva som påvirker hvor lett du er å oppdage? Jeg vet at fottøyet og lyset rundt deg har litt å si, men ellers? Rustning? Våpen i hendene? Annet?
Koopa Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 fottøy, om du står stille, lys.... Alt dette skal stå i side 40 i manualen du har fått med
thomanil Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Skrevet 25. mars 2006 fottøy, om du står stille, lys....Alt dette skal stå i side 40 i manualen du har fått med 5811124[/snapback] Det er med andre ord bare jeg som er blind, hehe. Men har noen merket noen ting utover det som står i manualen? Gode stealth-tips?
Koopa Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Har ikke spilt det så lenge jeg altså, så jeg har ingen gode tips ennå. Men finner jeg ut noe så sier jeg ifra
DP Rusher Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jo mere armor du har på deg jo lettere er du å oppdage. Er ikke lurt å bruke heavy armor f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå