Gå til innhold

Empire R401 2.1


Anbefalte innlegg

Empire R401 2.1 Multimedia Høyttalere, 46W RMS, ledningkontroller, Trekasse

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310725

Noen som har erfaring med disse høytalerne?

 

Hvor bra er disse høytalerne i forhold til andre i prisklassen rundt 600 kr?

Har sett litt på dette 5.1 settet fra Logitech. Hvordan er dette i forhold til Empire R401 2.1?

Tror egentlig ikke jeg trenger et 5.1 sett til PC-en, da jeg allerde har 5.1 høyttaler på anlegget mitt, som jeg bruker når jeg ser film. Bruksområdet for PC-høytalerne vil først og fremst være musikk og spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Empire R401 2.1 Multimedia Høyttalere, 46W RMS, ledningkontroller, Trekasse

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310725

Noen som har erfaring med disse høytalerne?

 

Hvor bra er disse høytalerne i forhold til andre i prisklassen rundt 600 kr?

Har sett litt på dette 5.1 settet fra Logitech. Hvordan er dette i forhold til Empire R401 2.1?

Tror egentlig ikke jeg trenger et 5.1 sett til PC-en, da jeg allerde har 5.1 høyttaler på anlegget mitt, som jeg bruker når jeg ser film. Bruksområdet for PC-høytalerne vil først og fremst være musikk og spill.

5810170[/snapback]

 

Vet ikke hvor bra det antec anlegget er men jeg har det logitech anlegget, og jeg kan ikke annet en å anbefale det. Det er virkelig god lyd i det. Du vil ikke angre på kjøpte. Jeg har fått et dusin klager fra naboer som bor ved siden av. hvis du leser testen som er gjort på hw.no med dette anlegget så kanskje du blir litt sikker på hvilket som passer deg. Se også erfaringer med dette anlegget på hw.no . Lykket til med hva du bestemmer deg for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...