jensens Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Heisann. Noen som vet om det går å lage en text editor i php, slik at jeg kan redigere på hjemmesiden min fra sida, liksom jeg lager "Admin", å der inne kan jeg fikse å endre på siden. Er det mulig eller helt umulig?
HoaXed Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Heisann. Noen som vet om det går å lage en text editor i php, slik at jeg kan redigere på hjemmesiden min fra sida, liksom jeg lager "Admin", å der inne kan jeg fikse å endre på siden. Er det mulig eller helt umulig? 5807622[/snapback] Dette er fult mulig og kan gjøres egentlig ganske enkelt og greit vis du ikke ønsker det så avansert
willbend Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 (endret) fopen() kan brukes i dette tilfellet, google.com, "php tutorial fopen" Lykke til. Endret 25. mars 2006 av willbend
luser32 Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Og da kan det være lurt å legge teksten inn i et <textarea> eller noe liknende. Men du får ikke highligting sånn helt uten videre da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå