Gå til innhold

TES: HAr ramla inn i ett bilde!? Hjelp


Anbefalte innlegg

Spoiler MEGET SORRY, MIN FEIL!

 

 

 

HAr nå kommet godt på vei i Oblivion, men i en quest i byen rett til høyre for startbyen ( noe på T). Quest'en heter noe alla "Paintbrush kills"

 

Her fikk jeg i oppgave å finne en forsvunnet maler, det viser seg att han har falt ned i sitt eget maleri.

 

Du får nå i oppgave å finne den magiske kosten hans, etter att du selv ramler nedi.Sinsykt kul graffik her foresten.

 

Problemet er, jeg er level tre, og de få trollene man skal bekjempe her, er meget stærke, de treper meg før noe annet. De må bekjempes (bruker giften).

 

Noen som har kommet hit? jeg klarer ikke å bekjempe dem (Battlemage)

OG man kan ikke komme ut utenom å drepe trollene.. (Sava litt lite før oppgaven)

Endret av St.Jan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for at du ikke sa fra at det var en spoiler a.

5802379[/snapback]

 

 

 

Beklager i lange baner, var meget utenktsomt av meg. Tenkte ikke over det i det hele tat Sorry!

 

HVa skal/skulle jeg skrive ha gjort, lagt det inn i no form for spoiler forum?

Lenke til kommentar

Satt fast på akkurat samme sted selv, var level 4 eller noe tror jeg. Eneste måten å ha sjans på er å bruke terpentin (som du får fra maleren) til å forgifte et godt våpen, da skader du trollene mye mer. Etter å ha tatt vekk halve healthen med noen slag er det bare å bombe trollet med en fire-spell. Uansett kan det bli i vanskeligste laget, kjipt å måtte reloade 100 ganger. Dette er noe av det jeg misliker med spillet, du vet aldri hvilken level du bør være på for å gå ulike steder eller ta forskjellige quests. Plutselig havner du i en situasjon der du MÅ drepe en fyr for å komme videre, bare for å finne ut at du ikke har sjans til å klare det.

 

Kriseløsning: Trykk | (under escape-tasten) for å få opp konsollen og skriv "tgm".

Endret av zapper
Lenke til kommentar
Satt fast på akkurat samme sted selv, var level 4 eller noe tror jeg. Eneste måten å ha sjans på er å bruke terpentin (som du får fra maleren) til å forgifte et godt våpen, da skader du trollene mye mer. Etter å ha tatt vekk halve healthen med noen slag er det bare å bombe trollet med en fire-spell. Uansett kan det bli i vanskeligste laget, kjipt å måtte reloade 100 ganger. Dette er noe av det jeg misliker med spillet, du vet aldri hvilken level du bør være på for å gå ulike steder eller ta forskjellige quests. Plutselig havner du i en situasjon der du MÅ drepe en fyr for å komme videre, bare for å finne ut at du ikke har sjans til å klare det.

 

Kriseløsning: Trykk | (under escape-tasten) for å få opp konsollen og skriv "tgm".

5802716[/snapback]

 

 

Vell takker Zapper, (regner med att tgm er "gå ut av sted kode?)

 

Men har uansett ikke sjans mot trollene, går tom for terpentin og har alt for dårlig fire spell (var det jeg skulle skaffe meg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...