Gå til innhold

Problemer med Punkbuster!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte med god tro BF 2 i dag. Etter å ha installert spillet og "updata" patchene, var jeg klar til å spille online. Men da loadingen var ferdig(på map) ble jeg disconnecta av punkbuster, med følgende melding:

has been kicked via punkbuster for 0 min, o/s priviliges

Noe lignende!

Jeg har lest om dette problemet, men finner ikke ut av det. Jeg har mer enn tilfredsstillende pc-krav, har updatet siste versjon av punkbuster(tror jeg).

Vær så snill og hjelp meg med dette problemet. I så fall hadde det vært fint med eventuelle linker, hvor jeg kan siste versjon av PB. :hmm

Møt meg i retten EA! :mad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det kan være at brukerkontoen din i Windows ikke har admin-rettigheter. Du må ha det for å få oppdatert PunkBuster.

Eller så har du spyware av noe slag.

Alt dette fant jeg ut etter 1 minutt, med Google :tease:

Endret av _MrMilo_
Skrevet
Det kan være at brukerkontoen din i Windows ikke har admin-rettigheter. Du må ha det for å få oppdatert PunkBuster.

Eller så har du spyware av noe slag.

Alt dette fant jeg ut etter 1 minutt, med Google  :tease:

5804196[/snapback]

Det er nok sannsynligvis mer komplisert enn det. Har selv undersøkt en del(er ikke en idiot :D )Jeg får vel først reformatere, deretter eventuelt ta kontakt med PB eller EA. Men spyware kan selvfølgelig være en mulighet til problemet mitt.

Er det ikke noen som har opplevd lignende, som kan dele deres erfaring?

Jeg opplever selv at det virker som det er mange forskjellige grunner til denne Punkbuster error.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...