BLOMST AFC Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Jeg kjøpte med god tro BF 2 i dag. Etter å ha installert spillet og "updata" patchene, var jeg klar til å spille online. Men da loadingen var ferdig(på map) ble jeg disconnecta av punkbuster, med følgende melding: has been kicked via punkbuster for 0 min, o/s priviliges Noe lignende! Jeg har lest om dette problemet, men finner ikke ut av det. Jeg har mer enn tilfredsstillende pc-krav, har updatet siste versjon av punkbuster(tror jeg). Vær så snill og hjelp meg med dette problemet. I så fall hadde det vært fint med eventuelle linker, hvor jeg kan siste versjon av PB. :hmm Møt meg i retten EA!
PsychoDevil98 Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Check it out! Her oppdaterer du spillet som vist på siden c u on the battlefield
BLOMST AFC Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Skrevet 24. mars 2006 Check it out!Her oppdaterer du spillet som vist på siden c u on the battlefield 5801214[/snapback] Har desverre ingen effekt Kan reformatering hjelpe?
_MrMilo_ Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 (endret) Det kan være at brukerkontoen din i Windows ikke har admin-rettigheter. Du må ha det for å få oppdatert PunkBuster. Eller så har du spyware av noe slag. Alt dette fant jeg ut etter 1 minutt, med Google Endret 24. mars 2006 av _MrMilo_
BLOMST AFC Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Skrevet 24. mars 2006 Det kan være at brukerkontoen din i Windows ikke har admin-rettigheter. Du må ha det for å få oppdatert PunkBuster.Eller så har du spyware av noe slag. Alt dette fant jeg ut etter 1 minutt, med Google 5804196[/snapback] Det er nok sannsynligvis mer komplisert enn det. Har selv undersøkt en del(er ikke en idiot )Jeg får vel først reformatere, deretter eventuelt ta kontakt med PB eller EA. Men spyware kan selvfølgelig være en mulighet til problemet mitt. Er det ikke noen som har opplevd lignende, som kan dele deres erfaring? Jeg opplever selv at det virker som det er mange forskjellige grunner til denne Punkbuster error.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå