Shurom Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg har et word dokument med ca tolv bilder som jeg skal legge opp på en webside. Er det mulig å eksportere alle bildene til egne filer? Eventuelt med et eksternt program. Håper noen kan hjelpe
Patz Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Cut'n'Paste skulle vel fungere? Bare å lime det inn i paint om så.
Shurom Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Skrevet 22. mars 2006 Cut'n'Paste skulle vel fungere? Bare å lime det inn i paint om så. 5790943[/snapback] Det er nettop det som er problemet, det vil ta en evighet. Så eg trenger noe som gjør det automatisk.
Harald Staff Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Hvis du lagrer som nettside fra Word, f.eks som "Dok1.htm", så vil hvert bilde havne hver for seg i undermappa "Dok1_filer". HTH. Beste hilsen Harald
Shurom Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Skrevet 22. mars 2006 Hvis du lagrer som nettside fra Word, f.eks som "Dok1.htm", så vil hvert bilde havne hver for seg i undermappa "Dok1_filer". HTH. Beste hilsen Harald 5792229[/snapback] Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå