IceXCool Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg skulle vist få et nytt ADSL modem fra Telenor (Thomson tror jeg) pga at det gamle ikke er anbefalt å bruke lengre (ustabilt). Lurer på om det modemet jeg får er av den typen man kan lagre brukernavn og passord på (For det tar ruteren mi seg av å huske nå så IPtlf holder seg på nett) og hvor mange uttak det er til PC/IPtelefon? Kjempefint om noen har litt info om dette
Chevelle Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 SpeedTouch 546 er ett greit modem. Brukernavn og passord ligger lagret i det når du har satt det opp. Er 4 porter på routeren som er innebygd. Ligger også en del ferdige oppsett til og åpne porter til div programmer og spill. Fikk akkurat nytt jeg også da det gamle ikke virket sammen med ip telefon.
IceXCool Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Skrevet 21. mars 2006 Høres flott ut, satser på at det er litt mere stabilt enn det gamle og at jeg slipper den idiotruteren jeg har nå (som henger seg opp hver tredje dag) Da blir det kanskje bra til slutt likevell Satser på det ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå