Wubbable Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Trenger hjelp med noe: Jeg har en Linksys BEFSR41 versjon 3 ruter.. Jeg har brukt active mode lenge, med å bruke port forwarding, noe som enda fungerer... Men jeg vil heller ha port triggering... Noen som kan hjelpe meg med setupet? DC++ bruker port 51412... Og et annet spørsmål: Når porten ikke er i bruk (DC++ er av), blir porten da stealthet igjen (som om en IP på den porten ikke fantes) hvis noen prøver å pinge / koble til meg på den ?
darth vulture Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 http://www.portforward.com/english/routers...-v4-v5/DC++.htm
darth vulture Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 linken er for port triggering av routeren din
Wubbable Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Skrevet 20. mars 2006 Jeg har jo selvfølgelig vært der... Jeg vil porttrigge uten det det porttrigger programmet (liker det ikke)
Wubbable Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Skrevet 22. mars 2006 Prøvde et externalt portsøk... Søkte på en port som var i bruk, og en som ikke var i bruk.. Begge er forwardet (ikke triggered) Den som var i bruk, viste åpen. Den som ikke var i bruk, var closed...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå