Gå til innhold

Starforce og popularitet på spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller er det at alle spill som bruker Starforce, blir mindre kjøpt og mye mindre hørt om? alle starforce-spill er jo ikke akkurat prima spill for å si det slikt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke prima spill?

X3

Space Rangers 2

Chaos League

Peter Jackson's King Kong

Prince of Persia Sands of Time

Silent Storm

Splinter Cell 3: Chaos Theory

Trackmania

UFO: Aftershock

Mye boss på den listen der, gitt. Alt sammen lite innovative spill, som ikke tilfører verden noe nytt.

Skrevet
Ikke prima spill?

X3

Space Rangers 2

Chaos League

Peter Jackson's King Kong

Prince of Persia Sands of Time

Silent Storm

Splinter Cell 3: Chaos Theory

Trackmania

UFO: Aftershock

Mye boss på den listen der, gitt. Alt sammen lite innovative spill, som ikke tilfører verden noe nytt.

5777014[/snapback]

Trackmania er jeg enig, jeg måtte faktisk bare kjøpe den for å komme forbi den stygge SF.

SC er jeg og enig med

Space Ranger var ikke noe bra spill..

PoP va råartig men kjedli i lengden

resten bare sånne småspill i mine øyner

Skrevet

Altså, hvis du spør en vanlig spiller hva StarForce er for noe, så vet nok veldig få faktisk hva det er. Og enda færre driver og sjekker hvilken kopisperre de forskjellige spillene faktisk bruker og deretter gjør seg opp en mening om de skal kjøpe det eller ikke.

Dette er en tråd som er veldig populær på alle nfo siter hvor man nettopp har den oversikten over hva slags kopisperre de enkelte spillene faktisk har.

Uansett så er det en del selskaper som ikke liker å bruke SF pga enkelte brukere har opplevd å få problemer med spillene selv om de har orginale versjoner. Da blir det veldig mye ekstra arbeid for selskapene pga økt support.

Det som kommer til å bli mer vanlig er nok at det kommer til å komme flere og hyppigere patcher som man kun kan laste ned dersom man har en gyldig CD key. Man har flere andre bra kopisperrer å bruke, og selv om enkelte grupper knekker dem, så tar det likevel tid og det er jo veldig begrenset for hva de gidder å gjøre når produktet ikke er like aktuelt lenger.

Skrevet

Ironman: At du ikke liker Space Rangers gjør det ikke til et dårlig spill :-) Det har fått universelt svært gode kritikker, og er blitt mottatt som et av de bedre spillene som er kommet ut i løpet av 2005.

Og når det gjelder X3 og til dels X2, så er heller ikke det akkurat for småspill å regne. De er kanskje ikke blockbusters fra EA, noe som vel i og for seg kan være et kvalitetsstempel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...