eXpoN Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 (endret) Har et lite problem med min Dell pc. Jeg kommer på internett etc. Men nettverket finner jeg ikke. Kan heller ikke telnet routeren fra ngt foreks, slik jeg kan med den andre maskinen på nettverket. Firewall er slått av, ja. har oppdatert drivere, sjekket det som sjekkes kan. Det sluttet å fungere etter en virus invasjon Noen som kan hjelpe? KJører raid på to raptor disker, har lenge lurt på en formatering, men når jeg laster inn raid disketten under installasjon til windows finner den ikke diskene mine. Har prøvd med den som fulgte med Dell pc'en og lastet ned fra windows/wd etc. Skjer med pc'en min? Help me den som kan. På forhånd takk for alle svar:) Endret 18. mars 2006 av eXpoN
PerB Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Sjekk at det ikke er lagt inn sperre i hosts-filen (normalt i c:\winnt\system32\drivers\etc).
eXpoN Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Sjekket hosts filene, ser helt fine ut:) Tror ikke problemet ligger der. Men takk for svar
eXpoN Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Hehe, ja. hosts filen. Var en hosts.msn og lmhosts fil der også De skal være der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå