BMP Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Hei! Lurer på hvilke programmer som brukes til å lage nyhetsepost e.l De man får fra komplett, PSdata, Netshop, MPX etc. Man kan trykke på bildet for så å komme til en nettsiden eller den spesifike varen.
BMP Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 *Bumper* denne litt i håp om hjelp! Det må da være noe i hele verden som vet hvordan dette gjøres? Jeg mener det er jo over 6000 000 000 mennersker der ute.
MiteS Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Om du kan litt basic html så er det jo bare å kode mailen i html. Skulle da ikke være så vanskelig det. Slik Komplett, PSdata, Netshop, MPX etc. gjør det om ikke jeg er helt på jordet.
BMP Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Er ikke så veldig stødig når det gjelder html. Kan ikke så mye slik enda og hadde håpet at det var noen programmer som gjørde susen.
MiteS Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Jeg bruker Thunderbird til e-post og når man skriver mail der så er det mulig å legge til bilder, lenker, anker, tabeller og andre ting veldig enkelt. Var jeg deg ville jeg sjekka ut det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå