Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Leverer ikke det de lover!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg sitter nå med telenor abonement på ADSL Ekstra. For et år siden fikk jeg mail av telenor: (utdrag)

Gledelig nyhet til deg som har Online ADSL: Telenor øker hastigheten! Telenor setter opp farten for ADSL over hele landet

Du har i dag et internettabonnement med hastigheten 2048/256 kbps. Dette kommer vi til å øke til 4000/400 kbps.

Så fikk jeg på ny gledelig mail fra telenor, for ca en mnd siden, hvor de informerte at de på ny ville oppgradere hastigheten min til 6000/500.

Men når jeg skal teste hastigheten på linja mi på hw.nos bredbåndsmåler oppnår jeg fasinerende 2500!! det er vel ikke akkurat det som jeg hadde forventet!

Så jeg ringte inn til kundeservice som fortalte meg at jeg antageligvis bor for langt unna sentralen, som er 2km her fra. Det kan jo ikke være riktig vel??

Hva kan/skal jeg gjøre med dette?

Er det noen som har opplevd lignende, i så fall, hvordan løste dere problemet!?

MvH Stian

Tack for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har både med linjelengde og kvaliteten på kablene og gjøre. Har samme problemet selv. Får max 300/2000 linje men må betale for 3000 linje. Telenor har prøvd og kjøre 3000 linje men da detter jeg ut, så valget var da og beholde den jeg har eller sette ned til 1500. Valgte og beholde den jeg har og betale for 3000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...