Gå til innhold

Musa henger seg opp!


Anbefalte innlegg

Hva kan være grunnen til at musa mi henger seg opp? Selve museikonet vises, men den beveger seg ikke. Eneste måten jeg får brukt musa på er å føle meg fram til ikonene på skrivebordet som f.eks start knappen og hurtigstart ikonene nederst ved start knappen. Det virker som om den funker helt normalt når den henger seg opp bare at jeg må føle meg fram og det er skikkelig irriterende... :( Er det noen som har erfaring med det samme og eventuelt noen gode råd??

 

TG er jo om 1 mnd. så det hadde vært greit å fått det til å funke til da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har den samme problemet arghh blir så iritert på pce

 

jeg har selv prøvd med flere mus men samme greia muse pekeren stopper men jeg kan bruke musen videre, da blir det bare iriterende å drive med musen

 

noen som vet hva vi kan gjøre, instalere driver eller? noe annet

Lenke til kommentar

Jeg har en Razer Diamondback Magma, har også prøvd med flere mus, men det samme problemet er der fortsatt. Har egentlig gjort alt det jeg har som erfaring, så jeg trenger hjelp fra noen som har ordentlig peiling... :) Jeg har lest på andre forum at man må installere windows på nytt, men jeg tenkte at noen her kanskje vet hvordan man fikser sånne problemer uten å reinstallere windiws... :)

Lenke til kommentar

Dette er jo en USB-mus, synes dette er litt rart. Aldrig hatt denslags problemer og vil tro att problemet stikker litt dypere en jeg skal påstå att jeg har peiling.

Men noem forslag kan jeg jo prøve meg på.

1: Er USB stilt riktig i BIOS? Noen Bioser har alternativ for instilling ( om ikke de aller fleste)

 

2: Kan det være mangen USB enheter som ligger å jobber samtidig? Trekk ut alle USB enheter unntatt musen.

 

3: Har du de nyeste driverene, sjekket suport på Razer sin hjemmeside?

 

Kunne også vert interesangt å vite litt om resten av maskinen din, sånn for å få ett litt mer helhetlig bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...