Gå til innhold

Guns N' Roses til Oslo 28. juni!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I dag er det bekreftet; GnR kommer til Oslo!

Jeg har et par spørsmål:

#1. Vil det bli like fort utsolgt her i landet som i de andre nordiske landene? (Under 1 time)

#2. Får man solgt billettene hvis man kjøper for mange? Avslag/orginalpris/svartebørspris?

#3. Holder det å møte opp når billettsalget starter eller er det de som har stått der leeeeeeeenge som får tak i alle billettene?

Jeg møter i alle fall opp på billettkontoret klokken 10.00 Lørdag morgen!

Endret av @daniel89j
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en meget god nyhet.

Og Axl kan kalle bandet hva han vil. Han har rettighetene og var drivkraften i det gamle bandet. Du kan selv velge å tro på det de andre sier. Men er det en ting som er sant med Axl så er det at han Speaks his mind. Går ikke rundt å lyver.

Når det er sagt så er det som sagt ovenfor irrelevant hvem som er best av Bucket og Slash. Siden ingen av dem er Gunnere lenger. Nå er det finck som er lead guitar og Fortus som er Lead/rythm

jeg tar ingen sjans på om det går lenge før det er utsolgt. Har sikret meg at broderen skal være klar på nett når kl slår 10 00 lørdags morgen. Jeg skal ikke tape en guns konsert pga billetter.

Men det er god plass i spektrum, Å mange skeptiske fans. Så for se. Kanskje. Dette er jo det største som har skjedd med guns på 4år. Så det er grunn til å være litt i ekstase her.

For meg er Guns N Roses Axl sin opptreden. Slash var en utrolig dyktig gitarspiller som passet bra i den perioden. Men finck spiller utrolig bra i for eks BETTER

Skrevet
Dette er en meget god nyhet.

Og Axl kan kalle bandet hva han vil. Han har rettighetene og var drivkraften i det gamle bandet. Du kan selv velge å tro på det de andre sier. Men er det en ting som er sant med Axl så er det at han Speaks his mind. Går ikke rundt å lyver.

HAn har rettighetene til navnet ja, men bare fordi han trua med å slutte i GNR hvis han ikke fikk det... For meg er GNR død, dagens lineup er til å bi kvalm av..

Skrevet

Guns 'n Roses sluttet i '96 ferdig med det. Nå er det kun et sliten vokalist som prøver å dra de siste kronene ut av navnet :thumbdown:

Og det er vel en 50/50 kjangs på at konserten blir avlyst, man vet jo aldri med Axl Rose. Sist så avlyste de vel hele verdensturnen på grunn av at han ble redd for å fly...

Det er ikke noe Guns 'n Roses uten Slash, Duff McKagan og Matt Sorum osv. Skal du se gutta så hadde jeg heller valg å gå på Velvet Revolver konsert...

Skrevet
Guns 'n Roses sluttet i '96 ferdig med det. Nå er det kun et sliten vokalist som prøver å dra de siste kronene ut av navnet :thumbdown:

Og det er vel en 50/50 kjangs på at konserten blir avlyst, man vet jo aldri med Axl Rose.  Sist så avlyste de vel hele verdensturnen på grunn av at han ble redd for å fly...

Det er ikke noe Guns 'n Roses uten Slash, Duff McKagan og Matt Sorum osv. Skal du se gutta så hadde jeg heller valg å gå på Velvet Revolver konsert...

5768345[/snapback]

Steven Adler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...