Gå til innhold

Berømte slagskip tidlig 1940, hvor var de?


Anbefalte innlegg

Dette er kanskje i feil forum sted, men svaret er til et spill. Hvor var de berømte slagskipene (britiske) tidlig 1940. F.eks King George V. Hvis noen hjelper meg med dette kan jeg finne ut myten om Silent Hunter's realistiske og dynamiske kampanje (:p) er som en venn av meg sa: "Patrulje områdene og andre ting er fulgt 99% etter historien." Hvis jeg er heldig kan jeg kanskje møte på King George V battleshipene, senke dem og redde Bismark :).

 

Men dere admin, bare flytt den hvis dere føler på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I Silent Hunter III er det et oppdrag der du skal redde Bismarch fra de angrepene :)

5755048[/snapback]

 

Ja, det vet jeg, men jeg mener via kampanjen. Vent, kanskje jeg kan se hvilken kordinater Bismarch er i akkurat da og drepe disse hangarskipene og battleshipene, men det var ikke før sommeren 1941 :(. Håper noen kan gi meg en link til hvor de forskjelllige battlehipene seilte hen tidlig 1940.

Lenke til kommentar

Da skal du være heldig, tror knappast at noen har lagt ut loggene fritt og gratis. Admiralitetsoversiktene må du vel til London for å se, og som privatperson tviler jeg vel egentlig på at du får tilgang.. . Dersom det er så mye om å gjøre kan du jo kjøpe 2cd-settet fra http://www.seekrieg.com/Seekrieg5ShipLogCDPage.htm, som utgir seg for å ha loggene til det meste. I tillegg har siden en masse deilige (!) linker, slik at her kan du sitte et par kvelder...

 

 

Bernt K

Lenke til kommentar
Da skal du være heldig, tror knappast at noen har lagt ut loggene fritt og gratis. Admiralitetsoversiktene må du vel til London for å se, og som privatperson tviler jeg vel egentlig på at du får tilgang.. . Dersom det er så mye om å gjøre kan du jo kjøpe 2cd-settet fra http://www.seekrieg.com/Seekrieg5ShipLogCDPage.htm, som utgir seg for å ha loggene til det meste. I tillegg har siden en masse deilige (!) linker, slik at her kan du sitte et par kvelder...

 

 

Bernt K

5756414[/snapback]

 

I love you, I love you :love:! Ved hjelp av denne linken fant jeg ut hvor et britisk Nelson battleship var 21 desember. Den var i "Loch Ewe" og fylte bunkerne (bensin) til neste dagen. Jeg sendte en torpedo mot den og traff den mitt i fuelbunkeren og det var slutten for et Nelson Battleship.

 

Nå har jeg gått fra 54.000 tonn (november 1939) til 124.000 tonn i slutten av desember. :w00t: I rule the sea, men Silent hunter ruler enda mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...