Getaway in AA Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Har rundet av Mafia, og har prøvd litt free ride extreme, men ka kan man egentlig gjøre der? Ikke kan man kjøre ut ¨på landet, eller på racerbanen eller noe annet. Og man kan ikke kjøpe våpen heller?? Noen som har litt peiling?
Dj_Arnleif Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Mener at etter det eg husker er det par folk rundt omkring som vinker på dei og så skal du snakke med de å få alle slags rare missions som å følge etter en mann som løper så raskt at det er flammer på skona.
Getaway in AA Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Skrevet 13. mars 2006 det vet jeg, Glemte å si det. Jo, holder på med dem av og til, men de er utroli vanskelige. Har bare fått til 1. Men det må da gå ann å kjøre på landet? Merkelig egentlig? Han med flammer har jeg klart og tatt, men ikke de andre som vinker ;S
KristianF Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Free Ride Extreme har ca. 20 "bonus-missions" / "Extra-missions" som du kan gjøre.. Utenom det, så finnes det ikke andre gangstere / politi der. Det kjekkeste er vanlig FreeRide (komplett med countryside).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå