Joe DiMaggio Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Hei, jeg er på jakt etter en guid til MS Word, har holdt noen kurs i grunnlegende Word her jeg jobber, Nå har det seg sånn at folket kunne tenke seg en skriftlig versjon av kurset. Hvis det er noen her som vet om eller snubbler over noe sånt så må dere bare si ifra. Kurset inneholder: Formatering, Klipping og liming, Lagring, Utskrift osv. -sv3inung
sunnhetsmannen Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Har noe fra ett kurs jeg nettopp har holdt selv. Er på nynorsk, men du får det jo gratis Datakurs_06___Word.doc
Joe DiMaggio Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Skrevet 13. mars 2006 Hvorfor kan jeg ikke laste ned filen ved å trykke på linken? -sv3inung
sunnhetsmannen Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 (endret) Høyreklikk Lagre link som... Erstatt index.php med filnavn.doc Endret 13. mars 2006 av SpACEmaN
Joe DiMaggio Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Skrevet 13. mars 2006 OK, Tusen takk for den, Hvis det er noen flere som har noe liggende så tar jeg gjerne imot! -sv3inung
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå