Gå til innhold

Livet som lvl60 Hunter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Onyxia prequest er ikke victory for the alliance, det er questen du får etter å ha drept onyxia (og har looted hodet, 1 per kill). Onyxia prequesten starter i morgans vigil, burning steppes og heter Dragonkin Menace (lang chain)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Problemet med det dere sier er vel hvordan komme seg inn i et slikt guild uten bra items, men hvordan saffe slike items uten ei slikt guild? Blir vel som og være ferdig studert og skal søke jobber, uten erfaring får man ikke jobb...og erfaring kan bare skaffes med jobb...lol

Men; jeg har blitt endel klokere av og lese alle tipsene, og selv om jeg ikke er 100% stødig på alle disse WoW-termene skjønner jeg hvor det er lurt og være.

Jeg er på et guild nå, men vi er bare 8 lvl60! - det kommer man ikke så langt med. Problemet mitt er jo tilhørigheten til dette - har vært der fra begynnelsen og fått endel hjelp. Litt frekt og bare stikke nå...

Ellers har jeg begynt og skaffe meg rep. i Silithus - er jo meget bra gear fra de questene der, selv om det tar ekstremt med tid og få top rep.

For og oppsummere; MC er det siste man gjør siden en trenger veldig godt utstyr...og ellers farte rundt og håpe en kommer over en og annen epic-item..har selv tilgode og få et, i det hele tatt være med og /roll om et! :no:

Takk :w00t:

Skrevet
du er på en måte bare halvferdig med spillet ennå. gå inn i et guild som gjør Onyxia, MC, BWL og kanskje AQ. beste er å joine et guild som ennå ikke har tatt hele MC og er ny med onyxia. da får du en ordentlig opplevelse hvor du følger guildet ditt gjennom alle bossene i MC, BWL osv. utrolig artig når man downer en boss for første gang :D

5781494[/snapback]

Veldig sant. Gjør det når for tiden, tatt til og med Garr så langt :)

Skrevet
Tjaa, er da ikke vanskelig å skaffe gruppe til UBRS/LBRS/Scholo/Dm/Strat osv?

5788208[/snapback]

Kan faktisk være skikkelig frustrerende å skaffe seg gruppe når man er hunter. Husker hvertfall at det var det på min server. Pickup groups er uansett ikke alltid like vellykket desverre. Det er ikke uten grunn at veldig mange PuGs startes av huntere.

Var jeg trådstarter, så hadde jeg prøvd å undersøke om det er noe vilje til framdrift blant lederen/lederne i guildet. Hvis det er en positiv utvikling på gang, så hadde jeg vel blitt der og gjort mitt for å bidra, men hvis det ikke skjer noe særlig, så hadde jeg sett meg om etter et nytt og bedre guild.

Det er bra med samhold, men sett grenser for hva du godtar av frustrasjon. Det er bare et spill tross alt, og meningen er at du skal ha det gøy. Guildet skal passe ditt nivå, ikke omvendt.

Skrevet (endret)
Tjaa, er da ikke vanskelig å skaffe gruppe til UBRS/LBRS/Scholo/Dm/Strat osv?

5788208[/snapback]

Kan faktisk være skikkelig frustrerende å skaffe seg gruppe når man er hunter. Husker hvertfall at det var det på min server. Pickup groups er uansett ikke alltid like vellykket desverre. Det er ikke uten grunn at veldig mange PuGs startes av huntere.

5790300[/snapback]

jeg sliter ikke i det hele tatt med å få group til noe som helst. hvis du tenker at du blir droppet fordi du ikke gjør så bra dps så er ikke det sant. Jeg selv slår nå mange mages og rogues

Endret av Luchy
Skrevet

Til Luchy:

Sikkert litt avhengig av hvilken server man spiller på.

På min server er det overflod av huntere. Det resulterer i at det svært ofte er huntere som starter PuGs.

I LFG kanalen ser det ofte slik ut: "LFM Scholo/LBRS/UBRS/Strat/DM - no hunters!"

Skrevet

Hva er galt med Hunters? - jeg har fått med meg denne skepsisen, og den finnes på min server også...Vi dealer jo masse dps...

...noen forslag? - Kanskje noen har vært med i en instance og noens pet har løpt løpsk?...ikke vet jeg...

Skrevet (endret)

Mente ikke at hunters er upopulære blant andre (selv om det også har en viss sannhet i seg...), men at de som starter grupper selv er hunters, så da vil de helst ikke ha flere med.

edit: skrev om litt

Endret av Rata101
Skrevet
Mente ikke at hunters er upopulære blant andre (selv om det også har en viss sannhet i seg...), men at de som starter grupper selv er hunters, så da vil de helst ikke ha flere med.

edit: skrev om litt

5792962[/snapback]

Sånn er det da med alle klasser, du vil ha looten for deg selv.

Høres veldig umoralsk ut, men vi tenker da alle slik? ;)

Skrevet

Jada, men poenget her er at hvis en PuG holder på å samle folk, så kan du banne på at det var en hunter som startet den. Derfor har du rimelig liten sjans som hunter på å komme med i en PuG, med mindre du starter den selv. Og da må du stå og rope i evigheter på LFG kanalen i konkurranse med alle de andre hunterne, og det er en jævla slitsom utakknemlig jobb. Håper alle fikk med seg hva jeg mente nå... :roll:

Skrevet
Jada, men poenget her er at hvis en PuG holder på å samle folk, så kan du banne på at det var en hunter som startet den. Derfor har du rimelig liten sjans som hunter på å komme med i en PuG, med mindre du starter den selv. Og da må du stå og rope i evigheter på LFG kanalen i konkurranse med alle de andre hunterne, og det er en jævla slitsom utakknemlig jobb. Håper alle fikk med seg hva jeg mente nå...  :roll:

5795701[/snapback]

Jeg spiller Rogue, jeg vet hvordan dere har det :)

Skrevet

Ekstremt mye til er vel en sterk overdrivelse. Har vært med på wipe med selv de beste spillere før jeg. I dragerommet i Scholo, f.eks.

Skrevet

Å spille hunter på level 60 er faktisk ganske morsomt!

Du trenger ikke bekymre deg for at du ikke har bra nok utstyr for MC og slikt, da man ikke trenger MC gear for å gjøre MC i seg selv. MC utstyret trenger man først da man begynner på BWL og AQ, men om du får tak i noen ålreite trinkets og deler av Beaststalker settet så hjelper det på =)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...