shizz kebab Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Korrekt, kom heller med konkrete kritikker om hva vi skal gjøre bedre osv.
Seian Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Krysser fingrene for konstruktiv kritikk: Musikken passer ikke helt inn. Når ble hor, pimps og drive-bys innført i en verden med drager?
shizz kebab Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Musikken passer ikke helt inn. Når ble hor, pimps og drive-bys innført i en verden med drager? 5844863[/snapback] Så de vanlige rocke- og metal-sangene er så mye bedre? Dessuten er låtene 'When We Ride On our Enemies', 'Street Fame' og 'No more pain's tekster er litt annerledes. Come take a journey through my mind's eyeYou crossed the game, don't explain, nigga time to die, say goodbye.. When we ride on our enemies Make sure everybody die, when we ride, on our enemies.. Military mind mashed all the walls they blasted If we bleed then they suffocate Chokin in terror So we strive singularize we reflect in the mirrors The prophecy is clear Strategize with no fear Waging war for years.. Busters shot me five times, real niggaz don't die Can ya hear me? Laced with this game, I know you fear me Spit the secret to war, so cowards fear me My only fear of death is reincarnation Heart of a soldier with a brain to teach your whole nation And feelin no more pain..
Namek Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 en ting: Når dere sloss mot hunteren sammen med en annen priest så står det: Potions er for pussies, rett etter at du har brukt potion selv... sier litt GG
Solid Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 tja... fikk litt lyst til å starte en mage 5847084[/snapback] Det tyder på en god film.
Dʋgɢtung Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 (endret) Filmene er langt ifra de dårligste jeg har sett, men jeg har også sett bedre filmer. Øvelse gjør mester mener nå jeg, og ingen har vondt av å se "øvelses-videoer". Starter meg en gnome mage selv, men det er ikke fordi jeg så videoen deres, hehe edit: for de som har fått med seg at jeg har sluttet; jeg spiller nå på brodern account, har spiller skjelden mer enn 3-4 timer per uke. Ved å spille på broderens account samt RP-realm har jeg litt mer kontroll på spillingen, og jeg har hittil klart å kosespille;) Endret 2. april 2006 av Complexion
The_Pathologist Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Musikken passer ikke helt inn. Når ble hor, pimps og drive-bys innført i en verden med drager? 5844863[/snapback] Så de vanlige rocke- og metal-sangene er så mye bedre? Dessuten er låtene 'When We Ride On our Enemies', 'Street Fame' og 'No more pain's tekster er litt annerledes. Come take a journey through my mind's eyeYou crossed the game, don't explain, nigga time to die, say goodbye.. When we ride on our enemies Make sure everybody die, when we ride, on our enemies.. Military mind mashed all the walls they blasted If we bleed then they suffocate Chokin in terror So we strive singularize we reflect in the mirrors The prophecy is clear Strategize with no fear Waging war for years.. Busters shot me five times, real niggaz don't die Can ya hear me? Laced with this game, I know you fear me Spit the secret to war, so cowards fear me My only fear of death is reincarnation Heart of a soldier with a brain to teach your whole nation And feelin no more pain.. 5845739[/snapback] You go tiger
The_Pathologist Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 en ting: Når dere sloss mot hunteren sammen med en annen priest så står det: Potions er for pussies, rett etter at du har brukt potion selv... sier litt GG 5847117[/snapback] den andre priesten var nuub og var lvl 19, han bidro ikke en dritt til kampen fortalte han 4 ganger ; Walk away man, this is our fight. Og at Dragon bruker en minor healing potion mot en lvl 46 hunter er vel ikke feigt synes du?
The_Pathologist Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Whatever filmen sugde jo uansett så... 5846734[/snapback] Nei!! argh! Du synes filmen sugde! Du synes musikken sugde! er det så vanskelig og si?
Namek Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 en ting: Når dere sloss mot hunteren sammen med en annen priest så står det: Potions er for pussies, rett etter at du har brukt potion selv... sier litt GG 5847117[/snapback] den andre priesten var nuub og var lvl 19, han bidro ikke en dritt til kampen fortalte han 4 ganger ; Walk away man, this is our fight. Og at Dragon bruker en minor healing potion mot en lvl 46 hunter er vel ikke feigt synes du? 5861168[/snapback] Det var dere som sa at "potions is for pussies".....
The_Pathologist Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 (endret) Er man en pussy hvis man healer seg selv mot en som er 20 lvler over? hmm..?OK! Endret 3. april 2006 av The_Pathologist
IHASBOOK Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Joda siden jeg nå er i go'lunet så skal jeg slenge inn en kommentar Filmen sugde balle... For det første, akkurat hvor innteresant er det å se 2 lowlvl's som springer rundt og dreper andre lowlvl's? Det kan bare ikke bli bra! For det andre, ja smaken er som baken når det kommer til musikk men noe passer bedre til PvP filmer en annet. Å jeg syns ikke akkurat det og høre om niggah's and h00s i passe pule tempo er den beste PvP musikken. Jeg liker ekstrem Metal men kunne ikke falt meg inn og bruke f.eks "1349" (er et band) i en PvP film. Det at andre må mute filmen er ikke helt heldig. Får helt angst av sånn musikk da er det nesten som om Linkin Park er et bedre valg og da er det ILLE! Men du skal ha cred for ikke og ha brukt noen billige effekter! Hold det rent slik at vi kan se hva du gjør, er det ganger du tar helt av så kjør gjerne i slow-mo. Vær heller ikke redd for og gjøre videofila enda større, kvalitetn må ikke være så lav at en ikke kan lese f.eks navnet ditt eller hvor mye HP du har. Burde helst være så klart at en kan lese hva som står i chatten En annen ting er at lag film av noe som er verdt og se, det at 2 lvl 26 casters ganker en lvl 27 warrior er ikke i mine øyne noe jeg hopper av stolen for. Var sikkert gøy og løpe rundt omkring og bitche ilag, men ikke verdt og lage film om imo... 5785671[/snapback] *ler seg skakk* Hehe, kunne ikke vært mer enig. Men dere skal ha kreditt for at dere prøver og gjør noe annerledes
The_Pathologist Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Er det faktisk noen som så filmen, fordi det er kun slengt ut med kommentarer her som IKKE stemmer; "ganker andre low'lvls" "musikken handler bare om hor og drive by's" etc etc..
shizz kebab Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Skrevet 4. mai 2006 Det blir nok ikke flere filmer, ettersom vi begge har sluttet med WoW.
aespN Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 The_Pathologist, poster du innlegg her for at counteren din skal stige? Det er jo nesten du som har postet alle innleggene i hele denne threaden
Omar Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Hvis du synes at musikken suger, gå synes kanskje The Patologist at du suger, men det betyr ikke at musikken suger, fodi det er noen som synes musikken suger. 5753067[/snapback]
The_Pathologist Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 The_Pathologist, poster du innlegg her for at counteren din skal stige? Det er jo nesten du som har postet alle innleggene i hele denne threaden 6050660[/snapback] Høh? nei jeg er abre vant til og skrive ting i Maaange setninger dum uvane. anyway hvem bryr seg om "counteren min" ? vet ikke hva det er en gang=) registrerte meg kun her for og replye til filmen jeg lagde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå