Gå til innhold

hvordan få fjernet alle spor etter små dustespill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en lidenskap i små duste-spill som gjerne er gratis på nettet, type 123spill.no/1001spill.no/gamehouse.com og sånt. noen må man installere for å få spille dem, og enkelte har en trial-periode på en time eller en uke eller noe sånt.

jeg laster ned en install-fil som er en trial-utgave, uten å registrere meg noen steder, og installerer denne, spiller det til det går ut og så av-installerer det. så fikk jeg så klart en idé engang om at jeg bare kunne installere det på nytt og spille på en "ny trial-periode". men det gikk så klart ikke... programmet visste liksom at jeg hadde spilt det ferdig...

dette må vel bety at det ligger noe inne på maskina mi selv om det er avinstallert? hvordan kan ellers dette programmet vite hvor mye jeg har igjen av trial-perioden, når jeg "fjerner det helt" (gjør tydeligvis ikke det helt...) og installerer det helt på nytt?? legger det seg noe dritt i registreret mitt elno sånt? blir litt paranoid av slikt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
hitman pro 2 og regseeker skal nok ordne opp vil jeg tro.

GOOGLE IT!

5744242[/snapback]

:no: dette blir for lett, har prøvd dette selv

Endret av gaggen
Skrevet

GOOGLE IT!

5744242[/snapback]

5745459[/snapback]

det blir for lett? du mener det ikke funker?

Skrevet

GOOGLE IT!

5744242[/snapback]

5745459[/snapback]

det blir for lett? du mener det ikke funker?

5746907[/snapback]

nei desverre, ellers kan alle prøve seg med de forskjellige " shareware trial "

ikke sant ?

Skrevet

joda, jeg skjønner jo hvorfor de har gjort det slik. det jeg ikke skjønner er hvordan dette ny installerte programmet kan vite at jeg allerede har gjort meg ferdig med trial-perioden. det skrives vel neppe inn i installasjonsfila, og når jeg avinstallerer programmet liker jeg jo å tro at alle spor av det forsvinner! ikke at det ligger igjen en beskjed til neste gang programmet lastes ned eller installeres...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...