Gå til innhold

Starte opp i eve online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
Jeg og et gjeng andre ifra europa/usa holder på allerede. Vi tar imot alle, nye som gamle spillere.

Sjekk linken under for mere info:

eve-online rekrutteringsposten vår

5740292[/snapback]

 

 

Jeg skal starte opp igjen, jeg spilte bare trialen men kom godt inn i spillet som ehm miner, men når jeg får reaktivert så skal jeg legge mere vekt på pvp delen.

Jeg tror jeg får kontoen oppe å gå i løpet av uken =) så kan pm deg ingame hvis jeg greier det og hvis dere ennå tar inn folk ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg og et gjeng andre ifra europa/usa holder på allerede. Vi tar imot alle, nye som gamle spillere.

Sjekk linken under for mere info:

eve-online rekrutteringsposten vår

5740292[/snapback]

 

 

Jeg skal starte opp igjen, jeg spilte bare trialen men kom godt inn i spillet som ehm miner, men når jeg får reaktivert så skal jeg legge mere vekt på pvp delen.

Jeg tror jeg får kontoen oppe å gå i løpet av uken =) så kan pm deg ingame hvis jeg greier det og hvis dere ennå tar inn folk ?

8835462[/snapback]

 

interessert i heilnorsk corporation ?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

oj så dette ved en tilfeldighet.. trodde kanskje det ble ansett som necro og dermed låst..

uansett, vi i kva noble inc holder på enda.

 

startet en ny alliance for nye folk, der vi tar sikte på å lære folk det meste om spillet.

alle kan bli med, vi satser en del på dette nå fremover.

ceo'en vår er dj på radio med samme folk som driver med eve-tv, så vi får nok en del folk inn etterhvert nå som vi får masse "gratis" reklame.

 

stop innom kanalen vår kva public.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...