Glufsa Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 den selges på psdata http://www.psdata.no/ps.asp?it=128886&mlevel=
Amdmannen Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Hei. Har bare skumlest gjennom her, men så ingen som nevner det jeg skal nevne; Har selv et kabinett med 25 cm vifte i sidedøren og denne fungerer som rene støvmagneten i mitt tilfelle, har demontert viften og har etter dette 0 støv i kabinettet, men før var det FULLT av støv.
Wolfman83 Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Hei.Har bare skumlest gjennom her, men så ingen som nevner det jeg skal nevne; Har selv et kabinett med 25 cm vifte i sidedøren og denne fungerer som rene støvmagneten i mitt tilfelle, har demontert viften og har etter dette 0 støv i kabinettet, men før var det FULLT av støv. 7809474[/snapback] tråden er tilnærmet ett år gammel, men kan sikkert være greit for nye lesere å få vite at det ikke er så "kult" å ha en 25 cm vifte i siden. Ikke bare er det en enorm støvmagnet, men den gigantiske åpningen gir null støyisolasjon. Det blir nesten det samme som å ha sidedøren åpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå