Gå til innhold

Norske webshops, eventuelt bestilling fra utlandet


Anbefalte innlegg

Jeg venter på en tilleggspakke til Final Fantasy XI, nemlig Treasures of Aht Urhgan. Det skal komme den 20. april i år, men jeg kan ikke finne det på noen web-butikker. Jeg har imidlertid bare lett på Gamesmix.no og Gamezone.no, for jeg vet ikke om flere. :blush:

Jeg sendte mail til gamezone, og fikk til svar at spillet ennå ikke hadde noen norsk distributør. :cry: Er det noen med litt mer peil enn meg som klarer å finne det her i Norge?

Eventuelt, er det noen som kan anbefale meg en webshop i f.eks England som er til å stole på, og som dere kanskje har gode erfaringer med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...g=UTF8&v=glance

 

Date first available at Amazon: March 13, 2006

5745119[/snapback]

 

The Treasures of Aht Urhgan website has been updated with all-new information, and the launch date is 20th April 2006!

 

Det er fra den offisielle siden, jeg stoler mer på den enn på en nettbutikk som setter releasedates i hytt og gevær.

 

Men det er jo ikke releasdaten som er problemet da. Jeg ønsker å forhåndsbestille det, og jeg ønsker å bestille det fra en nettbutikk som er så nær som mulig og som jeg føler er seriøse og kan stoles på. Derfor ber jeg om erfaringer. (Jeg får selvfølgelig ikke svar dersom ingen har erfaringer, jeg skjønner det. :ermm: )

Lenke til kommentar

Jeg kan på det varmeste anbefale Play.com

 

Veldig bra priser og rimelig kjapp levering (4-5 dager).

 

Spillet koster bare £14.99 og da kommer du også under tollgrensen i Norge. De sender også hvert produkt hver for seg og de tar ikke betaling for porto! Bedre service har ikke jeg vært borti ;)

 

 

Har selv handlet hos dem i flere år, både PC spill og DVDer, og jeg har bare èn gang opplevd at jeg ikke mottok varen. Da sendte jeg dem en mail og de sendte meg en ny vare samme dag!

 

Kort og greit - kjempeservice og utrolig bra priser.

 

 

PS! For de som tenkte på å kjøpe DVDer av dem, så vær obs på at det ikke alltid er norsk tekst på dem for de som er avhengige av det.

Lenke til kommentar

[OT]

Leste gjennom retningslinjene på www.gamesmix.com istad og trodde nesten ikke det jeg så:

"Du vil som kunde motta en rekke interessante tilbud fra Bonnier AB eller samarbeidspartnere innen konsernet. For å reservere seg mot slike tilbud, kan du sende et brev på faks eller e-post til oss om dette, så vil dine opplysninger kun benyttes av Gamesmix.com. Bonnier AB innhenter opplysninger først og fremst fra kunden, samt oppdaterer og kompletterer dem med tilleggsdata som er vesentlig for å tilby best mulig kundeservice. Dette gjelder hovedsakelig navn og adresse. Du kan når som helst begjære endringer/korrigeringer i dine opplysninger."

 

Selv om jeg svarte nei på å motta tilbud på e-post/post? Hmmm...

[/OT]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...