Teds Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Topic sier en del, hvordan kan man få avspilt en lyd når man får en mail? Har sjekket under "lyder" i "kontrollpanel", men det jeg trodde var omgjøring av lyd i Microsoft Outlook var egentlig omgjøring av lyd i Outlook Express i stedet for. Håper på et svar!
HoaXed Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Topic sier en del, hvordan kan man få avspilt en lyd når man får en mail? Har sjekket under "lyder" i "kontrollpanel", men det jeg trodde var omgjøring av lyd i Microsoft Outlook var egentlig omgjøring av lyd i Outlook Express i stedet for. Håper på et svar! 5737442[/snapback] 1. Åpne programmet 2. Verktøy 3. Alternativer 4. Epost alternativer 5. Avanserte epost alternativer 6. Kryss av for spill av lyd under Når det kommer en ny epost
Teds Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Skrevet 12. mars 2006 Takker for svar! Etter videre "ettterforskning" har jeg funnet ut at avspilling av lyd skjer "bare" om Outlook er åpnet hele tiden. Slik at e-mail direkte kommer fra nettet og inn på konto. Om jeg åpner Outlook og mail ligger og venter, avspilles ingen lyd. Tror det er vanskelig å få gjort noe med dette, men takk for hjelpen alikevel HoaXed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå